شمارش معکوس برای تحویل ۴۰۰ واحد مسکن مهر نفت آغاز شد

 

به گزارش هورنیوز از مناطق نفتخیزجنوب، محمد خانچی روز سه شنبه ( ۶ مرداد ) در نشست بررسی پیشرفت پروژه دو هزار واحدی مسکن مهر نفت که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مدیران استانی در اهواز برگزار شد ضمن بیان این مطلب افزود: برای نخستین بار در اهواز، سیستم تصفیه بیولوژیکی فاضلاب به صورت پکیج نوین در محل این پروژه توسط شرکت آبفای اهواز احداث می شود تا ضمن دفع پساب، امکان تأمین آب مورد نیاز برای آبیاری فضای سبز منطقه نیز فراهم شود .

 

همچنین در این نشست سیدمحمد پژمان، معاون وزیر راه و شهرسازی با مثبت ارزیابی کردن نقش شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در فرآیند اجرای این طرح بزرگ مسکونی خاطر نشان کرد : سازمان ملی زمین و مسکن اجرای امور روبنائی از جمله احداث مدرسه، مسجد و فضاهای تجاری را در دستور کار دارد تا در هنگام تحویل واحدهای مسکونی، آماده افتتاح و بهره برداری باشند.

 

وی افزود : پروژه مسکن مهر نفت اهواز از جمله طرح های ویژه مسکونی در سطح کشور است و با در نظر گرفتن کلیه کاربری های غیر مسکونی ، قابلیت تبدیل شدن به شهرکی استاندارد و منطبق با اصول نوین معماری و ساختمانی را دارا خواهد بود .

 

گفتنی است در این نشست، گزارشی از وضعیت پیشرفت فیزیکی این پروژه توسط مجری طرح، مشاوران و پیمانکاران ارائه و در خصوص راهکارهای لازم جهت شتاب بخشی و تکمیل به موقع این طرح مسکونی تصمیم گیری شد.

 

پروژه دو هزار واحدی مسکن مهر نفت اهواز در قالب صد بلوک بیست واحدی در محل بلوار شهید هاشمی کوی نبوت اهواز هم اکنون در دست اجراست.

https://hoorkhabar.ir/577681کپی شد!
35