کافه هنر در سینما ساحل اهواز راه‌اندازی می‌شود

مدیر سینما ساحل اهواز می‌گوید یک کافه هنر به عنوان پاتوقی برای هنرمندان، ‌اکران فیلم‌های خارجی و اعلام آمار فروش فیلم‌ها برای اولین بار در اهواز راه‌اندازی کرده است.

پیام نیک‌فر گفت: ‌طبق قانون، قبل از سانس‌های اول و دوم هر فیلمی در اکران در سینماهای کشور بلیت آن باید نیم بها باشد. ما هم این قانون را در سینما ساحل اهواز از فیلم “شهر موش‌ها ۲” اجرا کردیم. همچنین سه‌شنبه هر هفته طبق روال سابق بلیت‌ها نیم بها هستند.

وی افزود: به دنبال این هستیم که در سینما ساحل اهواز فیلم خارجی نیز اکران شود. قصد داریم سانس فیلم خارجی را در اواسط هفته و در ساعت ۲۲ شب راه‌اندازی کنیم.

او ادامه داد: به زودی و تا چند روز دیگر طبقه بالای سینما ساحل اهواز به صورت کافه راه‌اندازی خواهد شد که نمایش فیلم کوتاه و جلسات کتاب‌خوانی از برنامه‌های این کافه است. می‌خواهیم این کافه مکانی برای دور هم جمع شدن هنرمندان به صورت قانونی و زیر نظر مراجع قانونی باشد تا به تبادل نظر بپردازند.

مدیر سینما ساحل اهواز بیان کرد: همچنین قصد داریم برای اکران هر فیلم سینمایی از هنرمندان و سازندگان آن فیلم برای حضور در این سینما دعوت کنیم. قصد داشتیم این کار را برای فیلم “کلاشینکف” انجام دهیم که دعوت سعید سهیلی میسر نشد اما حتما این برنامه را از فیلم “شهر موش ها ۲” اجرایی خواهیم کرد.

نیک‌فر همچنین گفت:‌ می‌خواهیم در این سینما سانس مخصوص هنرمندان، خبرنگاران و اهالی رسانه را برقرار کنیم تا این قشر هم بتوانند فیلم‌های مورد علاقه خود را ببینند.

https://hoorkhabar.ir/243402کپی شد!
225
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.