اسکوچیچ: در حال حاضر به تکرار قهرمانی فکر نمی‌کنم/فعلا برنامه‌ای برای جذب گلر نداریم

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان می‌گوید در حال حاضر به فکر تکرار عنوان قهرمانی سال گذشته نیستم، بلکه به فکر این هستم که یک تیم خوب و شایسته‌ بسازم.

 

دراگان اسکوچیچ در ابتدا درباره روند تمرینات تیمش، اظهارکرد: خوشبختانه باتوجه به این‌که از ۱۰ روز گذشته تمرینات‌مان را از اهواز آغاز کردیم، از همکاری بازیکنان و نوع تمرینات، کمال رضایت را دارم.

وی خاطرنشان‌کرد: ما در کل شش هفته را برای آماده‌سازی تیم پیش‌بینی کرده‌ایم که در این شش هفته، برگزاری دو اردو و هفت بازی تدارکاتی مدنظر است. در حال حاضر هم در اردوی کرج هستیم.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان در پاسخ به این سوال که آیا برگزاری اردوی خارجی نیز مدنظر است؟ گفت: خیر؛ برنامه ما این است که بدنسازی‌مان را فقط در ایران ادامه دهیم. هم بازیکنان و هم خود ما از این‌که در ایران کار می‌کنیم، احساس بهتری داریم.

وی درباره دیدارهای تدارکاتی که قرار است برگزار کنند، خاطرنشان‌کرد: در حقیقت این دیدارهای تدارکاتی یک نوع تست برای بازیکنان و ما است تا ببینیم آیا توانسته‌ایم درخواست‌های تاکتیکی‌مان را در مراحل مقدماتی به بازیکنان دیکته کنیم یا خیر و در نهایت هم بتوانیم براساس آن یکسری از کارهای‌مان را اصلاح یا تقویت کنیم.

اسکوچیچ در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه به حفظ عبدالله کرمی، سوشا مکانی و غلامرضا رضایی تمایل داشتید؟ گفت: این سه نفر بازیکنان خوبی هستند ولی باتوجه به این‌که برای امسال قراردادی با باشگاه نداشتند، این انتخاب خودشان بود که در تیم نمانند. آن‌ها خودشان رفتند اما می‌توانستند در تیم بمانند و با باشگاه به توافق برسند.

وی ادامه‌داد: به هر حال این بازیکنان هم شرایطی داشتند که باتوجه به این‌که برخی از این شرایط قابل اجرا نبود، به محیط هایی رفتند که این شرایط طبق میل‌شان باشد.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان درباره برنامه‌هایش برای انتخاب جایگزین این بازیکنان، خاطرنشان‌کرد: ما روی این موضوع با همکاران، کادرفنی و باشگاه در حال کار کردن هستیم تا جایگزین‌های خوبی را پیدا کنیم.

وی گفت: هدف ما این است که تیم قوی‌ای پایه‌گذاری کنیم و از تمام هواداران و دوست‌داران فولاد می‌خواهم که در فصل نقل و انتقالات صبر و شکیبایی داشته باشند.

 اسکوچیچ در پاسخ به این سوال که گویا شما به دنبال جذب دروازه‌بان خارجی هستید؟ عنوان‌کرد: خیر، این موضوع صحت ندارد. ما از سلیمی و همایونی که در حال حاضر دروازه‌بان ما هستند، باتوجه به این‌که مربی گلرهای‌مان نیز بسیارخوب است، حداکثر استفاده را خواهیم کرد. در حال حاضر برنامه‌ای برای جذب گلر نداریم و اگر نیازی باشد، اقدام به جذب دروازه‌بان می‌کنیم ولی اکنون نیازی نیست.

وی همچنین در پاسخ به پرسش دیگری که باتوجه به بازیکنانی که تاکنون حفظ کرده اید، فکر می‌کنید فولاد تا چه اندازه می‌تواند از عنوان قهرمانی سال گذشته‌اش دفاع کند؟ خاطرنشان‌کرد: من در حال حاضر به فکر تکرار عنوان قهرمانی سال گذشته نیستم، بلکه به فکر این هستم که یک تیم خوب و شایسته‌ای را به وجود آورم و بسازم تا بتوانیم با ارایه بازی های خوب، نتایج بسیار خوبی را کسب کنیم و یقینا با کسب این نتایج می‌توانیم به قهرمانی نیز نگاه داشته باشیم.

https://hoorkhabar.ir/107717کپی شد!
113
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.