بختیار رحمانی: نتایج بسیار خوبی در آسیا کسب کرده‌ایم

کاپیتان تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: دیدار فردا آخرین شانس تیم بنیادکار است اما امیدوارم که ما دست پر از زمین خارج شویم.

بختیار رحمانی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار فولاد ایران و بنیادکار ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا ضمن تبریک سال نو اظهار کرد: خدا را شکر تاکنون نتایج بسیار خوبی کسب کرده‌ایم و از نظر روحی و روانی شرایط خوبی داریم.

وی بیان کرد: در دور رفت مقابل بنیادکار نتیجه بسیار خوبی به دست آوردیم. دیدار فردا آخرین شانس تیم بنیادکار است اما امیدوارم که ما دست پر از زمین خارج شویم.

کاپیتان تیم فوتبال فولادخوزستان عنوان کرد: صد درصد بازیکنان‌مان با انگیزه هستند و بهترین شرایط برای بازیکنان ما این است که در لیگ برتر کشور قهرمان شویم و همچنین بتوانیم در لیگ قهرمانان آسیا نتیجه بگیریم.

وی افزود: بازیکنان فولاد بسیار دوست دارند پیشرفت کنند و دل هواداران را شاد کنند. مردم خوزستان شایسته این شادی هستند و خدا را شکر که شرایط‌مان بسیار خوب است.

رحمانی درباره حضورش در تیم‌ملی گفت: خدا را شکر پس از مدت‌ها چند بازیکن فولاد به تیم‌ملی دعوت شدند که البته به نظر من چند بازیکن دیگر هم می‌توانستند در تیم حضور داشته باشند. حضور ما در تیم‌ملی زحمات بازیکنان تیم‌مان و کادر فنی بود.

وی ادامه داد: امیدوارم بتوانیم خودمان را نشان دهیم. البته کار سخت است ولی اگر به ما میدان برسد، می‌توانیم خودمان را نشان دهیم و در جام جهانی هم حضور داشته باشیم.

https://hoorkhabar.ir/3692کپی شد!
122
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.