حمله سایبری به ادارات خوزستان/ دستگیری مزاحم اینترنتی/ معدوم سازی ۲ تن مواد غذایی فاسد

حمله سایبری به ادارات خوزستان

محمد حری در همایش کالبد شکافی تهدیدات سایبری در تالار اداره کل مخابرات خوزستان بیان کرد: مجوز انجام حمله سایبری به ادارات خوزستان به منظور ارزیابی میزان نفوذ پذیری از شورای تامین استان گرفته شده است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان گفت: میزان نفوذ پذیری سازمان ها و ادارات خوزستان تا پایان امسال ارزیابی می شود.

 

 

 

توقیف ۱۵ محصول غیر استاندارد در خوزستان

مدیرکل استاندارد استان خوزستان گفت: در مهر ماه امسال کارشناسان این اداره کل تعداد ۱۵ محصول مختلف از فروشگاه ها و واحدهای تولیدی را به علت فروش و عرضه محصولات غیر استاندارد و یا جعل نشان استاندارد توقیف و جمع آوری کردند.

رضا دهدشتی‌زاده افزود: از جمله این محصولات می توان به ۲۲۰ گرم انواع طلای بدون کد (گوشواره، دستبند و گردنبند)، ۲۰ بسته زعفران، ۵۲۰ کارتن خرمای کبکاب، ۱۷ کیسه نمک، ۲۰۰ لیتر روغن زیتون، ۵۶۰ عدد انواع سه راهی برقی، ۸۰ عدد انواع محافظ برقی یخچال و کولر، ۱۲۵ رشته لامپ LED، ۲۲ عدد شیرآلات بهداشتی و ساختمانی و ۲۴ وسیله بازی شهرهای بازی و پارکها (۴ سازه بادی کوچک و بزرگ، سرسره بادی، سرسره ساده، ۳ استخر توپ، هلی کوپتر، کشتی صبا، فوتبال دستی، ۳ ترامپولین، تاب دونفره، ماشین برقی، بالون، مری گوراند و ۵ گیم باکس) اشاره کرد.

 

 

 

حریق یک رستوران در اهواز

مقصود حق شناس اظهار کرد: طی تماس شهروندان با ستاد فرماندهی ۱۲۵ گزارش حریق رستوران در منطقه عین دو اطلاع داده شد.

وی افزود: آتش نشانان با دو خودروی اطفای حریق و تجهیزات تخصصی به محل رسیده و مشاهده کردند که رستورانی واقع در عین دو خیابان یک اصلی دچار حریق شده است.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی اهواز با بیان اینکه آتش نشانان اقدام به خاموش کردن آتش نمودند، گفت: علت این حریق نشت گاز از کپسول گاز مایع اعلام شده است.

 

 

دستگیری مزاحم اینترنتی در دزفول

سرهنگ علی الهامی  اظهار کرد: در پی شکایت فردی مبنی بر ایجاد مزاحمت اینترنتی و دریافت پیام های توهین آمیز در شبکه اجتماعی اینستاگرام از سوی شخصی ناشناس، موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتای دزفول با اقدام فنی و تخصصی متهم را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

 

 

 

کشف و معدوم سازی ۲ تن مواد غذایی فاسد در غرب اهواز

مهرداد شریفی رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز با بیان این که کارشناسان بهداشت محیط  مرکز جامع سلامت شماره ۸ غرب اهواز(کوی انقلاب)، این محموله مواد غذایی را کشف کردند، افزود: پس از هماهنگی با سازمان دامپزشکی و نمونه برداری کارشناسان آن اداره از مواد غذایی و پاسخ آزمایشگاه مبنی بر غیر قابل مصرف بودن فراورده های گوشتی مذکور، با اخذ مجوز قضایی و طی مراحل قانونی، محموله به کشتارگاه دام اهواز انتقال یافت و با رعایت موازین بهداشتی در کوره  لاشه سوز آن کشتارگاه معدوم شد.

 

 

 

احتمال بارش باران اسیدی در اهواز

کوروش بهادری با اشاره به مشکلات تنفسی پس از نخستین بارش پاییزی در اهواز گفت: ممکن است در برخی نقاط اهواز باران اسیدی باشد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان اظهار کرد: تنها یک دستگاه برای سنجش باران اسیدی داریم که اگر دستگاه‌های بیشتری برای سنجش اسیدی بودن باران در اختیار داشتیم، می‌توانستیم در خصوص اسیدی بودن باران نتیجه‌گیری کنیم.

وی گفت: عامل مشکلات تنفسی اهواز نمی‌تواند به تنهایی گونه گیاهی کنوکارپوس باشد، عوامل دیگری مانند ترکیبات شیمیایی نیز می‌توانند از عوامل ایجاد مشکلات تنفسی پس از باران‌های پاییزی باشد.

 

 

 

دو کیف قاپ آبادانی در دام پلیس

چندی پیش ماموران کلانتری ۱۳ شهری آبادان در جریان کیف قاپی های ۲ جوان موتور سوار در منطقه کوی قدس قرار گرفتند و تیمی از ماموران برای پایان دادن به این سرقت ها دست به کار شدند.

تیم پلیسی در گام نخست پی بردند که ۲ جوان برای اجرای نقشه هایشان دست به کیف قاپی های خشن می زنند که در این سرقت ها چند زن از ناحیه دست و صورت آسیب دیده اند.

ماموران با در اختیار داشتن تصویر دزدان گشت زنی ها نامحسوس خود را کلید زدند تا اینکه ۲ سارق موتور سوار را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیرکردند.

 

 

 

منزل مسکونی در اهواز طعمه حریق شد

مقصود حق شناس اظهار کرد: طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ ستاد مرکزی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر حریق در منزل مسکونی واقع در پردیس داده شد.

وی بیان کرد: آتش نشانان در قالب یک تیم عملیاتی با دو خودروی اطفای حریق و یک خودروی امداد و نجات، در محل حادثه حاضر شدند و سریعاً عملیات اطفا را آغاز کردند.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی اهواز در پایان یادآور شد: با سرعت عمل آتش نشانان از سرایت حریق به منازل همجوار جلوگیری شد، همچنین علت این حادثه از سوی کارشناسان نشت گاز از آبگرمکن اعلام شد.

 

 

 

تصادف در ماهشهر چهار مصدوم بر جای گذاشت

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان گفت: بر اثر برخورد دو دستگاه پراید و تراکتور با یکدیگر در شهرک شهید چمران ماهشهر، در روز شنبه چهار نفر مصدوم شدند.

شهیار میرخشتی اظهار کرد: این اتفاق در ساعت ۱۸:۳۵ رخ داد و ماموران امدادی اورژانس ۱۱۵ برای انجام اقدامات درمانی اولیه در محل حادثه حاضر شدند.

https://hoorkhabar.ir/632753کپی شد!
74
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.