جای خالی احترام به بازیگر در خوزستان، بهایی که به هنر داده نمی شود

پروانه بابادی بازیگر سینما و تیاتر خوزستانی در گفتگو با خبرنگار هورنیوز با بیان اینکه هیچ حمایتی از ما نمی شود و بیمه هم نیستیم، اظهار کرد: حتی لباسی هم که برای نمایش به تن می کنیم از پول خودمان تهیه می کنیم.

۲۰۱۶-۰۶-۱۹_۲۳-۲۳-۱۵

وی افزود: تلاش می کنیم تا مسئولان و کسانی که دست شان می رسد کاری برای ما بکنند اما متاسفانه کسی در خوزستان هیچ احترامی برای بازیگران قایل نبست.
این بازیگر خوزستانی سینما و تیاتر تصریح کرد: فرصت رشد و ترقی برای بازیگر در خوزستان وجود ندارد و اگر کسی از ما حمایت کند تا اندازه ای پیشرفت می کنیم اما انجمن نمایش حمایت چندانی از ما نمی کند.

۲۰۱۶-۰۶-۱۹_۲۳-۲۴-۵۹
بابادی با بیان اینکه آموزشگاه های بازیگری در خوزستان درجه بندی ندارند اما تاثیرات خوبی داشتند، ادامه داد: فرهنگ بازیگری هنوز در خوزستان جا نیفتاده است و عده ی زیادی هم هنوز متعصبانه با مقوله بازیگری زنان در خوزستان رفتار می کنند به طوری که حتی به شوهر من هم گفته بودند نباید اجازه بازبگری به همسرت را بدهی.

۲۰۱۶-۰۶-۱۹_۲۳-۲۶-۱۹

او عنوان کرد: ارشاد می تواند نقش خوبی در فرهنگ سازی و ترویج هنر بازیگری داشته باشد، اما تاکنون در زمینه رفاهیات کار خاصی انجام نداده است.
بابادی در پایان اضافه کرد: تاکنون بابت بازی در فبلم ها دستمزدی دریافت نکرده ام در حالیکه ابتدای فیلم قول پرداخت دستمزد می دهند و قرارداد هم می بندند اما متاسفانه نه تنها دستمزدی نمی دهند بلکه حتی از دادن هزینه ایاب و ذهاب هم طفره می روند.

https://hoorkhabar.ir/604635کپی شد!
100