تخصیص اعتبارات مناسب و کافی برای توسعه و بهسازی فضای کتابخانه‌ای هویزه

فرماندار هویزه خبر از تخصیص اعتبارات مناسب و کافی برای توسعه و بهسازی فضای کتابخانه‌ای این شهرستان شد.

عبدالرضا سعیدی‌نیا صبح امروز در بازدید از کتابخانه‌های عمومی این شهرستان با همراهی جمعی دیگر از مسئولان اظهار کرد: جامعه‌ای از نظر علمی و فرهنگی به رشد خواهد رسید که عموم مردم آن جامعه به بلوغ فکری رسیده باشند که این مهم با کتاب و کتابخوانی محقق می شود و زیربنای توسعه فرهنگی در تمام جوامع کتاب است که باید وارد زندگی مردم شود.

وی افزود: یکی از دغدغه‌ها و خواسته‌های مهم مقام معظم رهبری در سال جدید توجه ویژه به مسئله فرهنگ به‌ویژه بحث کتاب و کتابخانه‌های عمومی است و ما به عنوان مسئولان اجرایی شهرستان وظیفه داریم در جهت رشد و ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی تلاش کنیم.

فرماندار هویزه در ادامه به موضوع اوقات فراغت جوانان و نوجوانان شهرستان اشاره کرد و گفت: کتابخانه‌های عمومی باید برنامه‌های فرهنگی که تاکنون انجام داده‌اند را استمرار بخشند و گسترش دهند تا بتوانند اوقات فراغت جوانان و نوجوانان این شهرستان در کتابخانه‌های عمومی سپری شود.

وی با بیان اینکه این مراکز فرهنگی باید محل تجمع این عزیزان باشد، خواستار قرار گرفتن کتاب‌های خوب و مفید در اختیار اقشار مختلف جامعه از سوی متولیان امر توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی شد.

سعیدی‌نیا ضمن قول برطرف کردن مشکلات کتابخانه از طریق تخصیص اعتبارات مناسب و کافی برای توسعه و بهسازی فضای کتابخانه گفت: شهرستان هویزه با توجه به توانمندی‌های زیادی که در زمینه فرهنگی و به ویژه در بحث کتاب و کتابخوانی دارد نیازمند توجه بیشتر به مسائل فرهنگی به ویژه امور کتابخانه‌ای است که این مهم با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان به ثمر خواهد نشست.

https://hoorkhabar.ir/24746کپی شد!
87
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.