خوزستان مشکلی در خدمات‌رسانی به راهیان نور ندارد

معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت: در خوزستان مشکل تجهیزاتی در زمینه خدمات‌رسانی به زائران راهیان نور وجود ندارد و در صورتی که بتوان از این تجهیزات به نحو مطلوب استفاده کرد، می‌توان وظیفه اخلاقی، ملی و دینی خود را به خوبی انجام داد.

احمد سیاحی در جلسه سلامت راهیان نور که امروز ۱۸ اسفندماه در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند همه امکانات و نیروهای خود را بسیج کنند تا شان استان حفظ شود.

 

معاون عمرانی استانداری خوزستان تصریح کرد: ضروری است بستری فراهم شود تا راهیان نور همه تجهیزات مورد نیاز خود را از استان تهیه کنند زیرا تحقق این امر، رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی استان را نیز بهبود می‌بخشد.

 

سیاحی ادامه داد: ضروری است آب و برق روستاهای اطراف استان تامین شود و در محل‌های استقرار زائران، یک پزشک، یک پرستار آقا و یک پرستار خانم در اردوگاه‌ها مستقر شوند تا همه چیز برای خدمات‌رسانی به زائران مهیا باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال شاهد حادثه‌ای در خصوص راهیان نور نباشیم و در صورت بروز حادثه نیز باید از همه ظرفیت‌های دستگاه‌ها برای مقابله با حوادث استفاده کرد تا قابلیت‌های استان با ورود زائران به نحو مطلوب نشان داده شود.

 

دکتر سید اسدالله موسوی، رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان، نیز در این جلسه عنوان کرد: امسال ۱۰ اتوبوس آمبولانس در استان مستقر می‌شوند و درمانگاه‌های مربوطه نیز مشخص شده‌اند. همچنین برای منطقه روستایی دشت‌آزادگان ویزیت رایگان در نظر گرفته شده است.

 

وی افزود: در مبادی ورودی استان نیز ایستگاه‌های سلامت مستقر می‌شوند.

 

به گزارش ایسنا، عبدالصاحب شمخانی، مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اهواز، نیز در این جلسه اظهار کرد: خوشبختانه امسال تمهیدات مناسبی فراهم شده است؛ در این زمینه ۱۴۰ جایگاه با یک‌هزار و ۱۱۲ نازل بنزین و ۴۷۳ نازل نفت و گاز در نظر گرفته شده است و این آمار ۲ برابر ظرفیتی است که به سوخت رسان‌ها باید برسانیم. برای توزیع بنزین سوپر نیز در طول ایام نوروزی مشکلی وجود ندارد.

 

وی افزود: تعداد نفت‌کش‌های در نظر گرفته شده نیز ۵۰۰ دستگاه است و این تعداد قادر است کل سوخت‌رسانی مورد نیاز اهواز را تامین کند.

 

https://hoorkhabar.ir/1778کپی شد!
178
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.