اجرای تئاترهای خیابانی با موضوع نماز در اهواز

همزمان با اجلاس سراسری نماز و برگزاری نمایشگاه نماز تئاترهای خیابانی با موضوع نماز در نقاط مختلف شهر اهواز اجرا می شود.

مدیر اقامه نماز  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امسال با غرفه های متعدد در نمایشگاه اجلاس حضور فعال دارد و تا کنون برنامه های متعددی در بخش های مختلف را در این نمایشگاه اجرایی کرده است.

حمید رضا ناطقی به فعالیت معاونت هنری اشاره کرد و افزود: فعالیت معاونت هنری در این نمایشگاه مدل لباس اسلامی، عفاف و حجاب، مدل های مختلف چادر نماز، چادرهای اسلامی، مقنعه و لباس هایی که در قالب پوشش اسلامی و… را در قالب نمایشگاهی و فروشگاهی ارایه می دهد.

وی با بیان این که در غرفه دبیرخانه شورای اقامه نماز نیز فعالیت های دفتر مرکزی در قالب تابلو عکس های نفیس، محصولات فرهنگی به مخاطبان و… ارایه می شود خاطرنشان کرد: رسانه های دیجیتال در این نمایشگاه محصولات نرم افزاری مرتبط با حوزه نماز و دین را در معرض دید عموم قرار داده است.

مدیر اقامه نماز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به اجرای تئاترهای خیابانی اشاره کرد و گفت: علاوه براین که در محل نمایشگاه یک نمایش توسط گروه هنری اجرا شد تا پایان اجلاس سراسری نماز تئاترهای خیابانی توسط گروه های نمایش استان با موضوع نماز در نقاط مختلف شهر اهواز اجرا می شود.

ناطقی بیان کرد: اشاعه و ترویج فرهنگ نماز در اقشار و سطوح مختلف جامعه نیازمند بهره مندی از شیوه ها و طرق مختلف به ویژه زبان هنر است.

https://hoorkhabar.ir/541320کپی شد!
87
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.