بازخوانی پرونده های هورنیوز

مرگ تلخ ماهیان در قفس تنگی به نام هورالعظیم

مدیرکل محیط زیست استان خوزستان گفت: گرمای شدید استان خوزستان باعث شده که عرصه ای از تالاب عقب نشینی کرده و رودخانه کرخه نیز به بهترین منبع تزریق آب به تالاب بوده است در فصل با کاهش چشم گیر آب مواجه شود و حوزه سرریز تالاب هورالعظیم را تحت الشعاع قرار دهد.

 

رفع ریزگردها،شاید ۱۵۳ سال دیگر!

پدیده گرد و غبار این روزها پا را از چند استان فراتر گذاشته و اکنون ۲۰ استان کشور درگیر ریزگردهای آزاردهنده هستند.

 

بی‌توجهی به پرورش سازگارترین دام در شرایط کم آبی/خوزستان غرق در ثروتی که فراموش شده است

نبود کارگاه بسته بندی گوشت شتر و کشتارگاه شتر و نیز عدم همکاری برخی از بانکها در پرداخت به موقع تسهیلات بانکی به شترداران، مشکلاتی را ایجاد کرده که مسئولان و مدعیان حمایت از تولیدکنندگان باید موانع موجود را برداشته و زمینه را برای توسعه این صنعت فراهم کنند.

 

اخطارهایی که به تعطیلی پارک شهربازی انجامید

بارها رسانه های خبری استان خوزستان از جمله پایگاه خبری هورنیوز درخصوص معضلات پارک شهربازی اهواز و لزوم اصلاح روند آن به مسئولان تذکر داده اند اما این بی توجهی تا آنجا ادامه داشت که روز گذشته مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اهواز از‌ صدور دستور دادستان اهواز مبنی بر تعطیل‌ شدن شهربازی پادادشهر خبر داد.

 

گرانی پیاز اشک مصرف کنندگان را درآورد/خارجی‌ها پیاز ایرانی را ارزان‌تر می‌خرند

طبق آخرین مشاهدات از بازار مصرف، قیمت پیاز هنوز به وضعیت تعادل نرسیده و هر کیلوگرم آن به طور متوسط ۳۵۰۰ تومان در سطح شهر عرضه می‌شود. این در حالی است که با وجود کاهش صادرات این محصول، قیمت هر کیلوگرم پیاز صادراتی بیش از پنج برابر ارزان‌تر از بازار داخلی است!

 

خوزستان، استان کثیرالجلسات!

این روش که چند سالیست در خوزستان مد شده و برخی گمان می کنند با راه اندازی و لشکرکشی و اجرای شوی بازدید و برگزاری جلسات متعدد و خبر پراکنی بیشمار می توانند در چشم مردم و مرکز نشینان فعال جلوه دهند، مطمعناً خیال باطل است.

 

فرماندار از رصد اطلاعاتی گفت، شهردار تکذیب کرد/ از جامعه خبری عذر خواهی کنید

اگر فرماندار یک شهر از موضوعی خبر نداشته باشد و از روی حدس و گمان و اخبار فضای مجازی مصاحبه ای انجام دهد دیگر از مردم عادی که شایعات را باور می کنند چه توقعی می توان داشت؟

 

درد ۱۳ ماهه کارگران کیسون با اعتصاب هم فروکش نکرد/دستان خالی و حقوق معوقه، سهم کارگران از قطار شهری

تکریم کارگر، مسأله مهمی که در سال های گذشته به مرتب کمرنگ تر شده تا جایی که امروز کارگران سازمان ها و شرکت ها برای دریافت حق قانونی و شرعی خود باید در گرمای طاقت فرسا دست به اعتصابات صنفی بزنند.

 

ای مسئولینی که دم از عدم امکانات در مناطق حاشیه می زنید، یاعلی…

سازمان برنامه و بودجه از محل تملک دارایی‌های دولت، ۵۰۰ میلیارد تومان به رفع مشکلات حاشیه‌نشینی تخصیص داد.

 

همچنان جای خالی خوزستان در بین رتبه های برتر کنکور

دانش آموزان خوزستانی در انگیزه و ضریب هوشی چیزی کمتر از دانش آموزان سایر نقاط ندارند اما کمبود ساعات آموزشی، عدم برنامه ریزی دقیق و نبود کلاس های فوق برنامه سبب شده تا قربانی برخی سیاست های اشتباه شوند.

 

***برای مشاهده کامل متن روی تیتر گزارش کلیک کنید.***

https://hoorkhabar.ir/671864کپی شد!
86