سیاحی: باید امتیازها و برخوردهایی را برای مجتمع های رفاهی فعال و غیر فعال در نظر گرفت

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: برای بهبود خدمات دهی در مجتمع های خدمات رفاهی جاده ای سرمایه گذار در ابتدا باید مجتمع خدمات رفاهی را تکمیل کند که پس از آن مجوز احداث جایگاه سوخت داده می شود.

احمد سیاحی شامگاه چهارشنبه در نشست طرح جامع مجتمع های خدمات رفاهی دراستان در محل معاونت عمرانی استانداری خوزستان اظهار کرد: متاسفانه اکثر سرماه گذارها به بهانه کسب درآمد از جایگاه های سوخت مجتمع های رفاهی می سازند که از این پس با همکاری شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی سرمایه گذار در ابتدا باید ساخت مجتمع رفاهی را کامل کند و بعد مجوز احداث جایگاه سوخت داده می شود.

وی گفت: شاخصی که اداره کل حمل و نقل برای ارزیابی وضعیت مجتمع های رفاهی دارد نامناسب است چرا که بر اساس مساحت مجتمع عملکرد را بررسی می کند و این اداره کل باید شاخص دیگری را برای ارزیابی عملکرد تعیین کند.

سیاحی با اشاره به اینکه ۱۸ نقطه از جاده های خوزستان برای احداث مجتمع رفاهی در نظر گرفته شده است بیان کرد: برای احداث مجتمع های رفاهی از این پس از سرمایه گذاران توانمند استفاده شود تا از زمینی که به آن ها واگذار می شود و حق مردم است به خوبی استفاده شود و خدمات دهی در جاده ها بهبهود یابد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان بیان کرد: باید امتیازها و برخوردهایی را برای مجتمع های رفاهی فعال و غیر فعال در نظر گرفت.

وی با بیان اینکه نباید در تکمیل پروژه ها استان تعارفی کار کرد بیان کرد: افزون بر ۲۰ مجتمع خدمات رفاهی در استان وجود دارد که نزدیک به چهار سال است نیمه تمام رها شده اند که با سرمایه گذاران این طرح ها باید بر اساس قانون برخورد شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز در ادامه نشست افزود: در اهواز ۱۸ مجتمع خدمات رفاهی وجود دارد که تنها جایگاه های سوخت آن ها فعال است و صاحبان این مجتمع ها تنها از درآمد جایگاه های سوخت استفاده می کنند و وضعیت نامناسبی دارند.

عبدالصاحب شمخانی در ادامه بیان کرد: شش جایگاه سوخت در قالب مجتمع خدمات رفاهی در اهواز در حال ساخت است و شاخص های شرکت ملی پخش فرآوده های نفتی در ارزیابی جایگاه های سوخت کنترل کیفیت و ایمنی است.

وی گفت: برای بهبود وضعیت خدمات رفاهی از این پس این شرکت در زمانی مجوز ساخت جایگاه سوخت در مجتمع های رفاهی را می دهد که سرمایه گذار مجتمع را تکمیل کرده باشد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز افزود: متاسفانه هیچ نظارتی بر مجتمع ها ی رفاهی نیست و با توجه که جاده های خوزستان جاده هایی ترانزیتی هستند مجتمع های رفاهی مناسب اهمیت بسیار زیادی دارند.

https://hoorkhabar.ir/573718کپی شد!
37
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.