سرمربی تیم فوتسال بانوان دانیال ایذه: هدف‌مان حفظ تیم در لیگ‌برتر است

سرمربی تیم فوتسال بانوان دانیال ایذه گفت: هدف‌مان این است که امسال تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

زهره محمدی اظهارکرد: تیم ما به عنوان تیم سوم لیگ دسته یک باید در پلی‌آف با تیم فسا بازی می‌کرد و برنده این دیدار لیگ برتری می‌شد که باتوجه به این که فسا مقابل ما حاضر به بازی نشد، ما توانستیم لیگ برتری شویم.

 

وی بیان کرد: از آن زمان هم تا آغاز لیگ برتر فقط یک هفته برای کارهایی ازجمله جذب اسپانسر و جذب بازیکن زمان داشتم. من به دلایلی سه بازیکنم را برای شرکت در لیگ برتر در اختیار نداشتم و نیم‌فصل اول را با ۸، ۹ بازیکن به پایان رساندم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان دانیال ایذه گفت: هنوز هم باوجود این که نیم‌فصل اول به پایان رسیده است، نتوانسته‌ام برای تیمم اسپانسر محکمی پیدا کنم. از لحاظ مالی مشکلات بسیاری داریم و به نظرم شاید ازجمله دلایلی که باعث شد در نیم فصل اول آن نتایج را به دست آوریم، نداشتن انگیزه، اسپانسر و بازیکن بود.

 

وی خاطرنشان‌کرد: با وجود این شرایط از ابتدای فصل هدفی را دنبال کردیم و به نظرم رسیدن به یک جایگاه خوب در جدول دور از دسترس نیست. فکر می کنم در نیم فصل دوم روند بهتری را دنبال کنیم و حداقل بتوانیم یکی از جایگاه‌های چهارم تا ششم را به دست آوریم. ما در حال حاضر در مکان هفتم قرار داریم.

 

محمدی با بیان این که امیدواریم در ادامه به صورتی کار کنیم که در لیگ بمانیم، افزود: هدف مان این است که امسال تیم را در لیگ حفظ کنیم و سال آینده با کادر قوی‌تری از نظر مدیرعامل، اسپانسر، مربی و بازیکن در لیگ شرکت کنیم و نقطه ضعفی هم نداشته باشیم.

 

وی درباره برنامه‌های تیمش برای نیم‌فصل دوم گفت: یکی از بازیکنانم جذب تیم فوتبال ملوان شده بود که توانستیم دوباره او را به تیم برگردانیم. تمرینات تیم‌مان هم از یکشنبه هفته آینده آغاز خواهد شد. تمام تیم ها در سطح حرفه ای دوست دارند اردو برگزار کنند که یکی از دلایل اصلی که مانع از انجام این کار برای ما می‌شود، نداشتن اسپانسر است.

 

سرمربی تیم فوتسال بانوان دانیال ایذه ادامه داد: به هر حال برنامه ای را برای تمرین بازیکنان‌مان طراحی کرده‌ایم که امیدوارم نتیجه دهد. امید دارم در اولین دیدارمان در نیم فصل دوم که یک بازی خانگی با دلیجان است، بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم. به ما اعلام کرده اند نیم فصل دوم از ۲۳ فروردین ماه آغاز می شود.

 

وی در ادامه عنوان کرد: به دلیل مشکلات مالی قادر به جذب بازیکن از کلانشهر نیستیم ولی یکی، دو گزینه از استان مدنظرمان است که با آن ها صحبت خواهیم کرد و امیدوارم به توافق برسیم.

 

https://hoorkhabar.ir/2999کپی شد!
237
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.