اعزام ۳۰۰ نفر اندیمشکی به مرقد امام راحل

جانشین سپاه ناحیه اندیمشک از حضور کاروان ۳۰۰ نفره مردم این شهرستان برای شرکت در بیست و پنجمین مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در تهران خبر داد.

احسان کریم‌پور  اظهار کرد: ناحیه مقاومت سپاه شهرستان اندیمشک برای اعزام این کاروان ۳۰۰ نفره به مرقد مطهر امام راحل هشت دستگاه اتوبوس به همراه خودروهای تدارکاتی، پشتیبانی و آمبولانس در نظر گرفته است.

وی افزود: همچنین یک دستگاه اتوبوس به عنوان پیشکسوتان جهاد و شهادت مخصوص جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برای اعزام به این مراسم تدارک دیده شده است.

جانشین سپاه ناحیه اندیمشک تجدید میثاق با آرمان‌های بلند انقلاب و امام خمینی (ره) و ارزش‌های مقدس نظام اسلامی و بیعت دوباره با مقام معظم رهبری را از جمله اهداف اعزام این کاروان عنوان کرد و ادامه داد: ترویج ارزش‌های انقلاب و سیره امام خمینی (ره) از مهم‌ترین برنامه‌های دستگاه‌های فرهنگی و نهادهای انقلابی است.

کریم‌پور خاطرنشان کرد: اندیشه‌ها و آرمان‌های امام خمینی (ره) باید به نسل جوان و نسل‌های چهارم انقلاب منتقل شود چراکه عزت، سرافرازی، استقلال و خودکفایی ایران اسلامی مدیون افکار امام راحل بوده و همه ما باید قدردان و حافظ آن باشیم.

وی تصریح کرد: آیین بیست و پنجمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی با شکوه خاصی با حضور اقشار مختلف مردم در شهرستان اندیمشک همزمان با سراسر کشور در این شهرستان برگزار می‌شود.

https://hoorkhabar.ir/27324کپی شد!
100
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.