آغاز سومین مرحله طرح جهادی پاکسازی محله به محله در آبادان

شهردار آبادان از آغاز سومین مرحله طرح جهادی پاکسازی محله به محله در این شهر خبر داد.

محمودرضا شیرازی از آغاز سومین مرحله طرح جهادی پاکسازی محله به محله در این شهر خبر داد و اظهار کرد: رسیدگی ویژه و مضاعف به وضعیت محلات مختلف شامل پاکسازی، آراستگی و زیباسازی شهر و رفع موانع نازیبایی بصری و زیست محیطی در محلات هدف اصلی اجرای این طرح است.

وی گفت: در راستای اجرای این طرح با تجمیع تمام امکانات در بخش‌های خدماتی، فضای سبز، عملیاتی، نظارتی و مدیریتی و با استفاده از تمام ماشین‌آلات کار پاکسازی از فروعات بلوار ولایت (اروسیه) و کوی قدس آغاز شده است.

شهردار آبادان افزود: طرح مذکور تا پایان شهریور ماه جاری ادامه دارد.

به گفته شیرازی در این طرح مناطق سه‌گانه شهرداری، خدمات شهری، فضای سبز و واحد زیباسازی شهرداری با استفاده از خودروهای سبک، نیمه‌سنگین و سنگین اقدام به جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی، شست و شوی جداول، جمع‌آوری ضایعات و نظافت معابر عمومی مناطق و … می‌‌کنند.

مدیر سامانه مدیریت شهری با اشاره به اینکه پاکسازی هر محله ظرف یک تا چند روز انجام می‌‌شود در خصوص زمان‌بندی اجرای این طرح عنوان کرد: امروز کوی ولیعصر منطقه شطیط، ۱۶ شهریور حاشیه جاده کنار پلیت کوی کارگر غربی، ۱۷ شهریور کوی ولیعصر (عج) ردیف دویستی‌ها، ۱۸ شهریور محله الوانیه، ۲۳ شهریور مرکز شهر حدفاصل خیابان امیری تا بلوار معلم، ۲۴ شهریور ایستگاه ۱۲ تا فیه و ۲۵ شهریور خیابان‌های شهدای ذوالفقاری در این طرح پاکسازی می‌شوند.

وی عنوان کرد: در روز ۱۶ شهریور ماه کوی ولیعصر (عج)، ۱۷ شهریورماه محله علوانیه در ذوالفقاری، ۲۲ شهریور ماه محله کفیشه (کوی گلستان)، ۲۳ شهریور محل فیه(کوی لاله)، ۲۴ شهریور ماه شهرک قائم، ۲۸ شهریور ماه شهرک دریا، ۳۰ شهریور ماه کوی ۷۰۰ واحدی و کوی ملت و ۳۱ شهریور ماه کوی پلیس واقع در ذوالفقاری پاکسازی می‌شوند.

شیرازی با تاکید بر زیباسازی سیما و منظر شهری یادآور شد: بهسازی سیمای شهر و افزایش سطح خدمات‌رسانی به شهروندان از اولویت‌های شهرداری است که به طور مستمر در دستور کار معاونت خدمات شهری قرار دارد.


https://hoorkhabar.ir/249767کپی شد!
76
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.