نامجومطلق: بازی با گینه درس‌های زیادی به ما داد

کارشناس فوتبال ایران معتقد است نباید انتظارات را از تیم‌ ملی بالا ببریم.

مجید نامجو مطلق در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه ایران مقابل گینه بازی خوبی را به نمایش گذاشت، اظهار کرد: بعد از مدتها توانستیم بازیکنان ملی پوش را دور هم جمع کنیم و یک بازی تدارکاتی را ترتیب دهیم. متاسفانه فرصتهایی که قبلا در اختیار داشتیم تا اردوهای کوتاه مدت برگزار کنیم را از دست دادیم و به همین دلیل مقابل نیجریه هماهنگی لازم میان بازیکنان وجود نداشت.

وی همچنین در ادامه صحبت‌های خود افزود: بازی با گینه درس‌های زیادی را به ما داد، خیلی ها قبل از این می گفتند که ایران توانایی شکست نیجریه را دارد، اما این بازی نشان داد که ما نیاز داریم بیشتر از این کار و تلاش کنیم.

نامجو مطلق در ادامه، در پاسخ به این سوال که به نظر شما ما شانسی برای کسب امتیاز مقابل نیجریه نداریم، گفت: در نظر داشته باشید ما در ورزشگاه آزادی، مقابل گینه بازی سختی را پشت سر گذاشتیم. حال چگونه انتظار داریم از نیجریه‌ای که سطح به مراتب بالاتری نسبت به گینه دارد امتیاز بگیریم؟! مقابل نیجریه قطعا بازی سخت و سنگینی داریم و نباید خودمان را فریب دهیم، سطح فوتبال ما از فوتبال نیجریه پایین‌تر است.

وی در پایان در مورد عملکرد دانیال داوری نیز اظهار کرد: داوری روی دریافت گل اول مقصر است، اما روی گل دوم مقصر نبود، چرا که آن ضربه غیر قابل مهار بود. البته داوری بعد از یک مصدومیت دوباره به میادین برگشته بود و نباید خیلی او را مقصر بدانیم و قطعا در آینده عملکرد بهتری از او خواهیم دید.

https://hoorkhabar.ir/1725کپی شد!
116
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.