خاطره‌ای از حضور رئیس مجلس سنای پاکستان در حرم بنیانگذار انقلاب

نماینده مردم اهواز در مجلس به بیان خاطره‌ای از حضور رئیس مجلس سنای پاکستان در حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران پرداخت و گفت: بنده به عنوان استقبال از وی به فرودگاه امام رفتم که در راه درخواست کرد می‌خواهد به حرم امام برود.

ناصر سودانی ظهر امروز در همایش تربیت اسلامی که از سوی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در تالار اجتماعات استاد شهید مرتضی مطهری واقع در نهضت آباد (لشکرآباد) برگزار شد، اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران یک الگوی تربیت اسلامی است.

وی افزود: حضرت امام خمینی (ره) پرورش یافته مکتب حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است و به همین خاطر در قلب‌های همه جهانیان قرار دارد.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امام راحل (ره) وقتی به ایران آمد ما با گل به استقبالش رفتیم و وقتی رخت از جهان بر بست بر سر زدیم در صورتی که خیلی از رهبران جهان این طور نیستند.

وی خاطرنشان کرد: انسان می‌تواند با داشتن صفت تقوا خود را به جایی برساند که الگوی جهانی شود که به گفته خیلی از بزرگان امام خمینی (ره) این گونه و با اینکه معصوم نبود ولی خود را به درجات بالای معنوی رساند.

سودانی به بیان خاطره‌ای از حضور رئیس مجلس سنای پاکستان در حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران پرداخت و گفت: بنده به عنوان استقبال از وی به فرودگاه امام رفتم که در راه درخواست کرد می‌خواهد به حرم امام برود.

وی عنوان کرد: از وقتی که وارد حرم مطهر شدیم همسر این مسئول پاکستانی در حال اشک ریختن بود تا زمانی که این مکان مقدس را ترک کردیم.

این نماینده مجلس اضافه کرد: فرزند رئیس مجلس سنای پاکستان نیز که وی را همراهی می‌کرد در حرم امام نشست و نجواهایی با رهبر کبیر انقلاب داشت که این‌ها همه نشانه بزرگ بودن امام خمینی (ره) است.

وی در ادامه خطاب به حاضران در برنامه گفت: مربی باید به خداوند متعال وصل باشد تا بتواند اثر مثبت بر دانش آموزان داشته باشد.

https://hoorkhabar.ir/1280کپی شد!
147