کیانی‌زاده: در ۲ سال اخیر برخی از داشته‌‌های‌ هاکی استان از بین رفت

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: امیدوارم رییس جدید هیات هاکی استان بتواند با برنامه‌ریزی و مدیریت، این رشته ورزشی را مجددا فعال کند.

فرامرز کیانی‌زاده در مجمع انتخاب رییس هیات هاکی استان که امروز، ۱۲ اسفندماه در اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد، اظهارکرد: حضور سالم خجسته موجب شد که هاکی در استان پا بگیرد ولی در مقطعی و در یکی، دو سال اخیر هاکی در استان فعال نبود و برخی از داشته‌‌های‌مان از بین رفت، اما امیدوارم رییس جدید این هیات ریکاوری مجددی در هاکی استان به وجود آورد.

 

وی افزود: امیدوارم موسی‌قزوینی، رییس جدید هیات هر چه سریع‌تر اعضای هیات‌رییسه را انتخاب کند تا بتوانند در برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌ها به وی کمک کنند، زیرا هیات متشکل از یک نفر نیست و دیده شده که هر کسی تنها کار کرده نتیجه نگرفته است.

 

کیانی‌زاده بیان کرد: در سال ۹۳ حداقل در دو شهرستان و نیز در اهواز باید باشگاه هاکی راه‌اندازی شود. پیش از این در باغملک و اندیمشک فعالیت‌هایی در این رشته ورزشی انجام شده که می‌تواند این اقدامات را ادامه داد. همچنین برای این شهرستان‌ها حتما رییس هیات انتخاب شود. هیات به دنبال تیم‌داری نباشد، زیرا کار هیات استان تیم‌داری نیست. سال آینده نیز هیات اهواز راه‌اندازی می‌شود.

 

وی ادامه داد: رییس قبلی هیات در زمینه آموزش فعالیت‌هایی را انجام داد اما در حال حاضر نیاز اصلی‌مان مربی است. مربی داریم ولی کافی نیست و به همین دلیل باید کلاس‌های درجه سه برگزار کنیم و به مربیانی که داریم، کمک کنیم تا در دوره‌های درجه دو شرکت کنند تا این رشته ورزشی در استان توسعه پیدا کند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: هاکی جزو رشته‌های رسمی آموزش و پرورش نیست ولی این نهاد از فضا و منابع انسانی برخوردار است و با انعقاد تفاهم‌نامه‌ها می‌توان با آموزش و پرورش همکاری کرد.

 

وی خطاب به اعضای مجمع گفت: نقش اعضای مجمع باید پر رنگ‌تر از دوره‌های قبل باشد و جلسه مجمع حداقل سالی یک بار برگزار شود تا برای هیات برنامه‌ریزی صورت بگیرد و اگر مشکلی وجود دارد، حل شود.

https://hoorkhabar.ir/1265کپی شد!
112
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.