آیت‌الله موسوی‌جزایری: احیای اراضی خوزستان معجزه حال حاضر است

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به احیای ۵۵۰ هزار هکتار زمین‌های خوزستان، پل بعثت را معجزه ثبت شده در تاریخ دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: احیای این اراضی نیز معجزه حال حاضر عنوان می‌شود؛ اجرای آن در آینده نزدیک پل پیروزی است.

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی‌جزایری در مراسم یادواره ۳ ‌هزار و ۳۰۰ شهید وزارت جهاد کشاورزی که امروز در اهواز برگزار شد، با اشاره به اینکه پشتوانه نظام خون شهدا، خانواده شهدا و دعای امام راحل در عالم ملکوت است، گفت: اگر اینها نبود هر آینه نظام صدمه‌پذیر می‌شد؛ اقتدر و عزت حال حاضر بدون شک به این پشتوانه‌های بزرگ گرم است.

وی بیان کرد: ایجاد جاده مواصلاتی عبور از کنار دشمن، ایجاد جاده مواصلاتی برای محاصره دشمن، ایجاد پل خیبر با طول بسیار، ساخت پل بعثت بر اروندرود برای ایجاد ارتباط میان نیروها و شهر فاو بدون شک از جمله معجزات الهی بوده است.

آیت الله موسوی‌جزایری با اشاره به احیای ۵۵۰ هزار هکتار از اراضی خوزستان در قالب طرح مقام معظم رهبری گفت: در جنگ نابرابر تحمیلی پل بعثت معجزه ثبت شده در تاریخ دفاع مقدس بود و احیای این اراضی نیز معجزه حال حاضر عنوان می‌شود. اجرای آن در آینده نزدیک پل پیروزی است و امروز اگر اقدامات کلان در کشور صورت نگیرد با تهدیداتی از طرف استکبار جهانی در خطر هستیم.

به گزارش خبرنگار ایسنا،‌ نرم‌افزار آقا تقی روایتی از زندگانی سردار جهادگر شهید سید محمدتقی رضوی،  کتاب جهادسازندگی خوزستان در دفاع مقدس در دو جلد و تصویر پل در حال احداث نهم بر رودخانه کارون در این مراسم رونمایی شد. همچنین در این مراسم از خانواده شهدا و آزادگان استان‌های سراسر کشور تجلیل شد.

https://hoorkhabar.ir/457کپی شد!
215
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.