مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

رسانه‌ های استان مانع از سیاه‌ نمایی در موضوع آب گرفتگی‌ ها شوند

این مقام مسئول گفت: رسانه‌های دغدغه‌مند و دلسوز علاوه بر اینکه فضای رسانه‌ای را برای خدمت‌رسانی آماده می‌کنند با رعایت اصول حرفه‌ای مانع از سیاه‌نمایی و نادیده گرفتن فعالیت دستگاه‌ها شوند.

هورخبر – مجید منادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، امروز دوشنبه ششم فروردین ماه ۱۴۰۳ در گفتگو با خبرنگار ما عنوان کرد: تمام دستگاه‌های خدمات رسان و سایر مجموعه‌های مرتبط پای کار بوده و به سرعت در حال تلاش برای رفع آب گرفتگی‌ها هستند.

وی افزود: اطلاع رسانی به موقع اصحاب رسانه در واقع یک نوع کمک به مسئولان اجرایی و عملیاتی بوده و این شکل از کار باید ادامه پیدا کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: رسانه‌های شناسنامه‌دار و حرفه‌ای علاوه بر بیان مشکلات و مطالبات مردم، باید به ارائه خدمات دولت و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان در شرایط بحرانی بپردازند تا آرامش لازم برای مردم ایجاد شود.

این مقام مسئول بیان کرد: فعالیت نیروهای عملیاتی و امدادرسان استان در زمان بارندگی نشان می دهد که متولیان امر با جدیت پای کار بوده و هیچ موقع مردم را تنها نمی‌گذارند.

منادی گفت: لازم است که خبرنگاران، اطلاعات و پیش بینی‌های لازم را از مسئولان و متولیان امر دریافت کنند تا آمار خبری واحد و اطلاع رسانی شفافی صورت گیرد.

https://hoorkhabar.ir/715967کپی شد!
1922
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.