در گفتگو با سرپرست هیئت های دریایی و ساحلی خوزستان مطرح شد:

انتظار داریم شهرستان ها هرچه سریعتر روئسای هیئت خود را مشخص کنند/ از علاقه مندان دعوت می کنیم به رشته های ما بپیوندند

این مقام مسئول گفت: رشته های زیرمجموعه ما تاکنون جایگاه خود را پیدا نکرده‌اند، اما پتانسیل بالایی برای رشد و محبوبیت دارند.

هورخبر –  محمدحسین پرآور سرپرست هیئت ورزش های دریایی و ساحلی استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: رشته های زیرمجموعه ما تاکنون جایگاه خود را پیدا نکرده‌اند، اما پتانسیل بالایی برای رشد و محبوبیت دارند. ما برنامه‌های متعددی را برای معرفی این ورزش‌ها به جامعه و جذب علاقه‌مندان طراحی کرده‌ایم. از جمله این برنامه‌ها برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی، ایجاد امکانات و تجهیزات لازم برای تمرین، مسابقات و همچنین برپایی رویدادهای نمایشی برای نشان دادن هیجان و زیبایی‌های این ورزش‌ها به مردم.

وی در خصوص معرفی اولین هیئت شهرستانی در استان افزود: آغاز به کار رسمی هیئت ورزش‌های دریایی و ساحلی دزفول که امروز به برکت ماه مبارک رمضان انجام شد، گام بزرگی برای توسعه این ورزش ها است و از علاقه مندانی که می خواهند در این شهرستان فعالیت داشته باشند می خواهیم فقط به هیئت مذکور مراجعه کنند که تنها متولی رسمی این رشته هاست.

او در همین خصوص گفت: این اقدام نه تنها به توسعه ورزش‌های دریایی و ساحلی در دزفول کمک خواهد کرد، بلکه به عنوان الگویی برای سایر شهرستان‌ها عمل می‌کند و ما از تمام شهرستان‌های استان دعوت می‌کنیم تا با راه‌اندازی هیئت‌های خود در توسعه هرچه سریعتر این ورزش‌ها مشارکت کنند که در نهایت این امر به استان خوزستان کمک می کند تا به قطبی برای ورزش‌های دریایی و ساحلی تبدیل شود.

پرآور در پایان اظهار کرد: من از تمام افرادی که به ورزش‌های دریایی و ساحلی علاقه‌مند هستند دعوت می‌کنم که این شانس را به خود بدهند و وارد عرصه مذکور شوند. ما در هیئت ورزش‌های دریایی و ساحلی استان خوزستان حمایت کامل خود را از علاقه‌مندان و ورزشکاران اعلام می‌کنیم و منتظر حضور گرم آن‌ها در این خانواده بزرگ هستیم.

https://hoorkhabar.ir/715885کپی شد!
1622
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.