مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

۸۰ درصد رویدادهای دفاع مقدس در خوزستان رخ داد

این مقام مسئول گفت: بزرگترین گنج ما دفاع مقدس است که ۸۰ درصد آن در خوزستان اتفاق افتاد.

هورخبر –  سردار عبدالرضا مرادحاجتی مدیر کل بنیاد حفظ آثار در نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در نشست هم اندیشی فعالین حوزه سینمایی خوزستان که با حضور رئیس سازمان سینمایی کشور در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: امروز کنار گنج‌های بی‌مانندی هستیم که خوزستان به لنز، قلم و دوربین این افراد زنده است.

وی گفت: امسال ساخت دو فیلم «دست‌های ناپیدا» و «نبرد در مگاسیس» را که اسم آن به «فرمانده جندی شاپور» تغییر کرد، آغاز کرده‌ایم اما فیلم «علی هاشمی» هنوز روی زمین مانده است.

او خطاب به اهالی سینمای خوزستان عنوان کرد: در حوزه دفاع مقدس هرچه توان داشته باشیم در خدمت هنرمندان سینما می‌گذاریم.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان بیان کرد: یکی از دلایلی که سبب شده اکنون در این حوزه مشکلاتی داشته باشیم شاید به دلیل آن است که با هم نمی‌نشینیم و کمتر با یکدیگر صحبت می‌کنیم.

سردار حاجتی ادامه داد: یک استان صنعتی هستیم اما هیچ‌گاه یک دست نبودیم که بتوانیم امکانات صنعتی را در اختیار هنر بگذاریم و از قاب دوربین، این را به دنیا نشان دهیم.

وی افزود: بزرگترین گنج ما دفاع مقدس است که ۸۰ درصد آن در خوزستان اتفاق افتاد اما من کمتر دیدم که کارگردانی در این حوزه به سراغ من بیاید، درد و دلی داشته باشد یا چیزی طلب کند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان تصریح کرد: در حوزه کودکان در بخش دفاع مقدس فقیر هستیم و نتوانستیم در این زمینه کار کنیم.

 

https://hoorkhabar.ir/714638کپی شد!
4671