تزریق ۲۴۷ دوز واکسن کرونا به کادر درمان خوزستان

هورنیوز – دکتر سیدمحمد علوی اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نخستین گروه هدف دریافت این واکسن، کارکنان بخش های مراقبت ویژه(icu) هستند.

 

وی افزود: این تعداد واکسن به پرسنل بیمارستان های رازی، سینا، امیرالمومنین، گلستان اهواز و مادر رامهرمز، نظام مافی شوش و بعثت ماهشهر تزریق شده است.

 

رییس مرکز بهداشت خوزستان با بیان اینکه کادر بهداشت و درمان در طی یک سال گذشته، روزهای سختی را سپری کرده اند گفت: علل متعددی برای طغیان مجدد این بیماری وجود دارد که مهمترین آن کاهش رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سوی مردم است. هر زمان که کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی را داشته باشیم، شاهد از سرگیری افزایش ابتلا به بیماری هستیم.

 

وی عنوان کرد: تاکنون چهار موج بیماری در کشور و سه موج در استان خوزستان داشته ایم که بروز آنها به دلیل کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی است لذا از مردم انتظار داریم حافظ سلامت خود باشند.

 

علوی گفت: هر زمانی که کاهش موارد بیماری را داریم به دلیل نبود ویروس نیست بلکه به علت رعایت پروتکل های بهداشتی است به همین دلیل تا زمانی که این ویروس در کشور وجود دارد باید همچنان مردم از ماسک استفاده کنند و از حضور در تجمع خودداری کرده و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

 

در حال حاضر ۱۰ شهرستان استان خوزستان در وضعیت قرمز قرار دارند.

 

ورود و خروج به شهرهای قرمز و تردد خودروها از ساعت ۲۱ شب تا چهار بامداد ممنوع است.

ایرنا

https://hoorkhabar.ir/692580کپی شد!
22
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.