چند انتصاب معقول و منطقی در شهرداری اهواز

هورنیوز – پس از انتصابات نه چندان معقول ماههای اخیر در شهرداری اهواز، شهردار اهواز با تزریق برخی نیروهای کارآمد موجب بازگشت امید به این کلانشهر شد.

از این رو و پس از بر مسند نشستن شهردارانی همچون شهرداران منطقه ۳و۸ که موجب اعتراض کارشناسان امور شهری و رسانه ها شده بود، به یکباره روند انتصابات با تغییرات ۱۸۰ درجه ای رقم خورد و مهراب فلسفی زاده با تجربه از دو دوره شهرداری شوشتر، مسجدسلیمان و سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری اهواز فراخوانده شد و در شهرداری منطقه ۱ بعنوان شهردار به کار گمارده شد. وی همچنین در کارنامه خود سوابقی همچون شهرداری منطقه ۷ اهواز و… را نیز یدک می کشد.

در سویی دیگر علیرضا سعادت که یکی از نیروهای کارکشته در عرصه مدیریت شهری است بعنوان شهردار منطقه ۴ اهواز منصوب شد، تا زین پس شاهد تحولات مهم در این منطقه وسیع از شهر باشیم. سعادت در کارنامه خود مدیرکل امور اداری و مدیریت منابع انسانی دانشگاه آزاد اهواز و مدیریت سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اهواز را در کنار دیگر مسئولیت های شهری و استانی جای داده است.

همچنین سازمان مدیریت پسماند پس از سالها دارای یک مدیر با تجربه شد تا معضل همیشگی و مورد بحث و گفتگوی شهروندان و رسانه با مدیریت محمدرضا قنواتی به روزهای سرنوشت ساز خود نزدیک شود و پسماند، این طلای سیاه با برنامه ریزی و هدفگذاری قنواتی ضمن کسب درآمد و کمک به شهرداری برای خدمات رسانی به شهر اهواز در محلها و مکانهای مخصوص گرده آوری شده و از انتشار آلودگی و بیماری بیشتر و … جلوگیری بعمل آید.

البته باتوجه به موارد مذکور و سوابق افراد فوق الذکر امید می رود که همچنان مثل سالهای گذشته بتوانند در مسئولیتهای خود بعنوان مدیر، خدماتی را به شهر اهواز داشته باشند.

به گزارش هورنیوز پس از نگرانیهای به حق شهروندان، کارشناسان امور شهری و اجتماعی و رسانه های مستقل، از سویی دیگر برخی جریانات زیاده خواه قومی با پروپاگاندا و جوسازی از برخی انتصابات منطقی طبق معمول سعی در ایجاد نا امیدی در بین شهروندان این شهر را دارند که انتظار می رود با در نظر گرفتن وجدان و اصل کار رسانه ایی که همان انتشار واقعیت ها و تحلیل های بدون جانبداری است به عمران و آبادی کلانشهر اهواز کمک کنند.

https://hoorkhabar.ir/671140کپی شد!
214