سخنان مدیرعامل کذب است!

هورنیوز – پس از انتشار خبر اعتراض کارگران گروه ملی صنعتی فولاد ایران و مصاحبه با مدیر عامل این شرکت، تعدادی از کارگران و کارکنان این شرکت پس از انتشار خبر در تماس مکرر نسبت به آن واکنش نشان داده و خواستار پاسخ روشنی از سوی مدیرعامل شدند.

یکی از کارکنان گروه ملی فولاد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: خبر راه اندازی خط فولاد سازی این شرکت کذب است و این خط فعال نیست و حقوق کارگران نیز از فروردین تاکنون پرداخت نشده است.

وی که خواست نامش فاش نشود بیان کرد: کارگران وعده‌های زیادی شنیده‌اند که عملی نشده‌اند به خاطر همین دیگر نمی‌توانند به حرف مدیرعامل اعتماد کنند.

وی اظهارکرد: نیمی از مشکلات این شرکت داخلی است.

همچنین تعدادی از کارگران گروه ملی نیز اظهار کردند: صحبت‌های مدیر عامل درباره پرداخت حقوق کارگران صحت ندارد و آنها چندین ماه است که حقوقی دریافت نکرده‌اند همچنین هم اکنون این شرکت تولیدی هم ندارد و خطوط تولید آن متوقف است.

یک مقام آگاه در گروه ملی نیز اظهارکرد: حقوق کارشناسان ، تکنیسین ها و کارگران این شرکت تا فروردین امسال پرداخت شده است.

لازم به ذکر است در پی اعتصاب پنج روزه کارگران گروه ملی صنعتی فولاد ایران که گفته می شود تاکنون ادامه دارد، حمید محمودی مدیرعامل گروه ملی فولاد اعلام کرد حقوق‌ سه ماه نخست امسال کارگران این گروه، پرداخت شده و خط فولاد سازی آن فعال است.

https://hoorkhabar.ir/662682کپی شد!
70