دوربین های امنیتی در محل تردد اصحاب رسانه!

هورنیوز – همواره انسان تابع محیط است بطوریکه مسائل معماری و شهرسازی هم می تواند برای افراد ایجاد آرامش کند و هم قادراست سلب آرامش نمایید. شرکت بزرگ مناطق نفتخیز جنوب اخیرا با تغییر و تعمیر در ساختمان روابط عمومی به ویژه قسمت امور رسانه مصداق انتهای جمله ی فوق شده است.

واضح تر اینکه شرکت نفت، محل حضور و عبور اصحاب رسانه را از کف تا سقف شیشه و آکواریوم کرده مضافاً برخلاف دیگر بخشهای شرکت، قسمت امور رسانه را نیز مجهز به دوربین های مداربسته ی بیشمار نموده اند!!!

فضایی که شرکت نفت جنوب فراهم کرده برای خبرنگارانی که مکرر به این بخش تردد دارند بسیار ملتهب و استرس زا و آرامش زداست. شرکت مناطق نفت خیز جنوب نهاد امنیتی، اطلاعاتی و حفاظتی قطعاً نیست بلکه یک شرکت دولتی تولیدی و خدماتی ست. بنابراین امنیتی برخورد کردن و امنیتی کردن محل نشست و برخاست اصحاب رسانه شایسته بنظر نمی رسد.

این نوع رفتار ذهن را به سمت این مبحث نزدیک می کند که شرکت مناطق نفتخیز جنوب تمایلی به حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه ندارد. مسئولین مربوطه با اصلاح این شیوه هرچه زودتر طرحی نو در این خصوص دراندازند.

چرا که این گونه رفتار درخور شآن و منش مهندس بیژن عالی پور که همواره رفتاری شایسته با اصحاب رسانه داشته است نیست. و این گونه رفتارهای توام با بی حرمتی و بی اعتمادی باعث زاویه گرفتن اصحاب رسانه و مطبوعات با مناطق نفتخیز جنوب میگردد.

بزودی و با تماس با مسئولین مناطق نفتخیز جنوب اخبار تکمیلی و دلیل این اقدام عجیب و امنیتی پرسیده شده و به سمع و نظر اصحاب رسانه خواهد رسید.

https://hoorkhabar.ir/652267کپی شد!
31