بانک های خصوصی ریالی برای تسهیلات رونق تولید پرداخت نکرده اند!

هورنیوز – بحرینی مقدم معاون اقتصادی استانداری خوزستان در جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل که عصر ۱۸ دی ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: بانکهای خصوصی باید پای کار بیایند و برای حل مشکلات استان همکاری انجام دهند زیرا وضعیت اشتغال استان مناسب نیست.

وی در خصوص دریافت تسهیلات واحدهای تولیدی و بررسی این طرح ها افزود: طرح های مختلفی موجود است که روند اجرای آن نامشخص مانده است و با بررسی مجدد می توان برخی از این طرح ها را قابل اجرا کرد و این انتظار می رود که این طرح ها در این کارگروه بررسی شوند.
بحرینی مقدم تصریح کرد: اطلاع رسانی خوبی در مناطق و شهرستان ها برای ثبت نام واحدهای تولیدی جهت دریافت تسهیلات انجام نگرفته است و انتظار داریم مواردی را که می شود به زبان ساده به بنگاه های اقتصادی کوچک و صنایع اطلاع رسانی کنیم تا به این ترتیب بتوان مشکل واحدهای تولیدی حل کرد.
وی گفت: برخی از بانک ها در پرداخت تسهیلات به واحد های تولیدی عملکرد قابل قبولی داشته اند و این امر جای تقدیر و تشکر دارد اما تعدادی از بانک ها نیز عملکردشان جای کار دارد و انتظار داریم تا در فرصت باقی مانده و تا پایان سال عملکرد بهتری از خود ارائه دهند.
بحرینی مقدم خاطرنشان کرد: باید پرونده هایی که در بررسی های گذشته رد شده، برای دریافت تسهیلات مجددا بررسی و پالایش شود و ظرف ۱۰ روز آینده نواقص آنها تعیین و حل شوند و راه حل مناسبی برای انجام آنها ارائه شود.

 

https://hoorkhabar.ir/642029کپی شد!
135