دستگیری ۵۴ دختر و پسر در پارتی شبانه/ اسیدپاشی به خانواده اهوازی/ متلاشی شدن باند آدم ربایی در دزفول

دستگیری ۵۴ دختر و پسر در پارتی شبانه آبادان

ساعت ۱۰ شامگاه شنبه ۲۱ آذرماه سال جاری اهالی منطقه فاز ۲ امیرآباد آبادان در تماس با ماموران پلیس از برگزاری میهمانی شبانه در این منطقه خبر دادند.

بنابر این گزارش، تیمی ازماموران پلیس با هماهنگی مقام قضایی با حضور در محل، وارد میهمانی شبانه شده و ۵۴ دختر و پسر جوان که با پوشش نامناسب در این پارتی حضور داشتند را دستگیر کردند.

بازپرس پرونده نیز پس از تحقیقات از ۵۴ دختر و پسر جوان با گرفتن تعهدنامه از آنها دستور آزادیشان را صادر کرد. / ایرنا

 

اسیدپاشی به سه عضو یک خانواده اهوازی

رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی آیت الله طالقانی اهواز گفت: سه مصدوم عصر ۱۶ آذر بر اثر سوختگی با اسید به این بیمارستان مراجعه کردند که یک مرد ۳۸ ساله با ۳۸ درصد سوختگی در صورت و قسمت فوقانی بدن یکی از مصدومان بود و بلافاصله بستری و توسط جراح پلاستیک، عمومی، متخصص چشم، پوست، عفونی ویزیت شد.

زهرا بزرگ زاده گفت: دو مصدوم دیگر به نام فاطمه هاشمی ۲۳ ساله که ادعا می کند همسر وی است به میزان دو درصد به صورت پراکنده دچارسوختگی شده که به صورت سرپایی ادامه درمان داده و مرتب به کلینیک سوختگی بیمارستان مراجعه می کند.

وی افزود: کودک یک و نیم ساله آنها نیز از ناحیه کف هر دو پا دچار سوختگی به میزان یک درصد شده و ۲۴ ساعت بستری بود. / ایرنا

 

کشف جسد در رودخانه کارون

امیر نجفی در این باره گفت: ساعت ۱۶:۴۷ روز گذشته طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اهواز خبر رویت جسدی در رودخانه کارون جنب پل عامری اطلاع داده شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی اهواز اظهار کرد: تیم امداد و نجات آبی با پشتیبانی خودروی امداد و نجات، ۳ دقیقه بعد از دریافت گزارش در محل حادثه حاضر شدند و ضمن انجام عملیات جسد مرد جوان حدوداً ۳۰ ساله را از آب خارج کردند. / هورنیوز

 

باند آدم ربایی در دزفول متلاشی شد

سرهنگ علی الهامی گفت: اعضای این باند یک مرد ۴۱ ساله را در یکی از مناطق حاشیه شهرستان دزفول ربوده و متواری شدند.

فرمانده انتظامی دزفول افزود: با توجه به شناخت کامل ماموران از محل وقوع جرم و تحقیق و بررسی مشخص شد علت و انگیزه این آدم ربایی اختلاف حساب بوده است.

وی تصریح کرد: در این راستا ماموران نیروی انتظامی موفق شدند هویت و مخفیگاه سه نفر از عاملان این آدم ربایی را شناسایی و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه در کمتر از پنج ساعت ۲ نفر از آنان را دستگیر کنند. / ایرنا

 

توقیف هشت شناور حامل کالای قاچاق در خوزستان

فرمانده مرزبانی خوزستان گفت: این تعداد شناور  ۳۰ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال کالای قاچاق  در آبهای خلیج فارس توقیف شد.

سردار عبدالله نظرپور افزود: ماموران در بازرسی از این شناورها، ۴۵۰دستگاه یخچال، ۳۵۰دستگاه ماشین لباسشویی، ۱۵۰دستگاه کولر گازی، ۸۰ دستگاه تلویزیون و ۱۶ تن برنج خارجی را کشف و ضبط کردند.

 

جلوگیری از خودکشی دختر جوان اهوازی

امیر نجفی اظهار کرد: ساعت ۱۹:۰۶ شب گذشته(۲۰آذرماه) باتماس به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی خبر اقدام به خودکشی فردی از روی پل فولاد داده شد.

وی ادامه داد: ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی سریعا با اعزام تیم های امداد و نجات آبی و خودروهای امداد و نجات، در محل حاضر شدند و در کمترین زمان یکی از ماموران با تجربه با آغاز صحبت و نزدیک شدن به شخص، موفق شد وی را از این کار منصرف نماید. / ایسنا

 

دستگیری سارقان موتورسیکلت در دزفول

سرهنگ علی الهامی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان این سرقت ها به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران کلانتری ۱۱ دزفول در اقدام تخصصی و پلیسی یک باند سه نفره سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی در مخفیگاه شان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دزفول خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی های فنی ماموران پلیس به ۲۱ فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان اعتراف کردند. / ایرنا

 

تکذیب فوت پیرزن دستفروش اهوازی

این منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود اظهار کرد: متاسفانه طی دو روز گذشته خبری مبنی درگیری ماموران شهرداری با یک پیر زن دست فروش اهوازی و فوت وی در فضای مجازی پخش شده است.

وی گفت: اساسا چنین درگیری به وجود نیامده است که بخواهد منجر به فوت فردی بشود و برخی با سوء استفاده در فضای مجازی عکسهائی را مبنی بر فوت یک پیر زن پخش کرده اند. / ایرنا

 

تعطیلی ۱۰ کارگاه ساختمانی و صنعتی متخلف در خوزستان

سید نور محمدپور مدیرکل کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: بازرسان کار این اداره کل در یک ماه اخیر و طبق برنامه اعلامی از سوی وزارت متبوع به ویژه در روزهای سه شنبه هر هفته از کارگاه های مختلف از جمله نیروگاه های «تولید برق رامین» و «شهید مدحج (زرگان)»، «صنایع فولاد»، «پتروشیمی»، «کشت و صنعت نیشکر دهخدا»، «گروه ملی صنعتی فولاد ایران»، «نورد و لوله اهواز»، «فولاد کاویان»، «فولا پایا»، «تاشا»و چندین کارگاه ساختمانی بازرسی کردند و برخی از کارگاه های خطرناک به ویژه در بخش ساختمان را با اعمال ماده ۱۰۵ قانون کار ضمن تعطیل، کارفرمایان را نسبت به رفع موارد خطرناک ملزم کردند. / مهر

https://hoorkhabar.ir/639067کپی شد!
166
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.