دستگیری عاملان حمله وحشیانه به زن باردار/ کشف ۱۷۰ کیلوگرم تریاک در باغملک/ ۶ مصدوم در حادثه تیراندازی در لالی

دستگیری عاملان حمله وحشیانه به زن باردار

ساعت ۸:۳۰ شامگاه پنج شنبه ۷ مرداد ماه سال جاری زن جوان بارداری برای خرید از منطقه کوی کارگر به سمت بازار کفیشه شهر آبادان در حال حرکت بود که در برابر حمله ۲ زورگیر خشن قرار گرفت.

 ابتدا یکی از دزدان با مشت ضربه ای به صورت زهرا زد و قصد گرفتن کیف زنانه را داشت که زهرا در برابر آنها مقاومت کرد که ناگهان یکی از دزدان با لگد ضربه محکمی به شکم زهرا زد و دزدان با سرقت کیف زنانه پا به فرار گذاشتند.

ماموران پس از مشکوک شدن به دو جوان سوار بر موتور بدون پلاک، برای دستگیری آنان وارد عمل شدند که ۲ متهم موتور سوار تصمیم به فرار گرفتند و یکی از متهمان از موتور پیاده شده و در مسیر رو به پایین پل امام رضا (ع) پا به فرار گذاشت و همدست موتور سوارش نیز با سرعت و حرکات مارپیچ سعی بر فرار از سایه پلیس را داشت.

همین کافی بود تا ماموران در ۲ تیم عملیاتی به تعقیب ۲ جوان رفته و پس از ۱۵ دقیقه تعقیب و گریز پلیسی ۲ متهم دستگیر شدند.

 

**********

 

۴ کشته و مصدوم حاصل تصادف در جاده شوش – اهواز

فریدون جعفریانفر مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: این حادثه ساعت ۶:۱۶ دقیقه صبح روز سه شنبه در کیلومتر ۵۰ جاده شوش – اهواز اتفاق افتاد.

وی افزود:در حادثه واژگونی سواری پژو ۲۰۶ که علت آن مشخص نیست چهار نفر مصدوم شدند که یکی از مصدومان بر اثر شدت جراحت وارده جان باخت.

 

**********

 

آتش سوزی یک واحد مسکونی در اهواز

محمد روزبهانی معاون سازمان آتش نشانی اهواز درادامه افزود: همچنین ساعت ۲۱:۴۰دقیقه یکشنبه یک محل عبادت صابئین در خیابان نظر پور حد فاصل خیابان سلمان فارسی و چهار راه زند اهواز دچار آتش سوزی شد.

روزبهانی درادامه بابیان اینکه این حادثه تلفات جانی نداشت اضافه کرد: در این حادثه وسایل درون این محل بر اثر آتش از بین رفت که دلیل حادثه اتصالی برق کولر گزارش شده است.

 

**********

 

کشف ۱۷۰ کیلوگرم تریاک در باغملک

رحمان بن سعید اظهار کرد: با اعلام مرجع انتظامی درخصوص مشکوک شدن به یک وانت پیکان که از مسیر روستای ‘چلسرخ’ و جاده ‘دیشموک’ به صیدون تردد می کرد، با دستور مقام قضایی، خودروی مذکور متوقف و بازرسی شد.

وی ادامه داد: در مرحله اول و در بازرسی بدنی از راننده، آلات استعمال شیشه کشف شد سپس با بررسی بیشتر مقدار ۱۷۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که در خودرو جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

 

**********

 

مرگ کودک به دلیل سقوط پژو در کانال آب

این حادثه ساعت ۱۴:۲۲ دقیقه روز دوشنبه در مسیر روستای انجیرک دزفول اتفاق افتاد و در پی آن گروه امداد و نجات از ایستگاه مرکزی آتش نشانی دزفول به محل حادثه اعزام شد.

به گفته مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول در این حادثه جوانی حدودا ۲۰ ساله ساکن شهرک انجیرک به همراه برادرزاده ۴ ساله خود در حین رانندگی دچار حادثه شده و خودروی وی در کانال کشاورزی سقوط کرد.

عبدالحسین معظم فر افزود: راننده خودرو در این حادثه آسیبی ندید اما کودک ۴ ساله در کانال غرق شد.

 

**********

 

کشف ۴ انبار کالای قاچاق در اهواز

سرهنگ سید محمد صالحی گفت: در بازرسی از چهار انبار دپو کالای قاچاق ، تعداد ۱۲۰ هزار ثوب انواع پوشاک، ۲۴ دستگاه یخچال، ۱۱ دستگاه ماشین لباس شویی، ۳۰ دستگاه تلویزیون ال ای دی و ۱۱دستگاه کولر گازی فاقد هر گونه مجوز گمرکی کشف شد.

به گفته جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده ۳۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

 

**********

 

۶ مصدوم در حادثه تیراندازی در لالی

دکتر شهیار میرخشتی با اشاره به وقوع یک درگیری در شهرستان لالی اظهار کرد: این درگیری ساعت ۲۰:۳۰ روز گذشته (۴مردادماه) در منطقه آرپناه لالی رخ داد که در جریان آن ۶ تن در اثر تیراندازی مصدوم شدند.

وی افزود: مصدومان این حادثه به بیمارستان امید لالی منتقل شدند.

 

**********

 

توقیف بیش از ۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در ماهشهر

سردار عبداله نظرپور گفت: دریابانان پایگاه دریابانی ماهشهر، حین گشت زنی به سه فروند شناور تجاری که از کشورهای حوزه خلیج فارس به مقصد بنادر ماهشهر و هندیجان در حرکت بودند، مظنون شده و بلافاصله این شناورها را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از شناورها، تعداد زیادی انواع کالاهای خارجی قاچاق شامل ۳۰ دستگاه جاروبرقی، ۱۳۵ دستگاه یخچال، ۶۵دستگاه تلوزیون ال ای دی، ۵۴۰ ثوب پوشاک، ۹۰ دستگاه چرخ خیاطی حرفه ای، ۵ تن شکر، ۴۰۰ کیلوگرم بادام زمینی و ۱۹ تن برنج را کشف کردند.

https://hoorkhabar.ir/620085کپی شد!
71
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.