افزایش تولید نفت‌ سبب روسیاهی دشمنان

هورنیوز – آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری امروز در نشست معرفی مسئول قرارگاه فرهنگی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با اشاره به افزایش تولید نفت در شرکت مناطق نفت‌ خیز جنوب اظهارداشت: قدرت‌نمایی کارکنان وزارت نفت و مسئولان مناطق نفت‌خیز جنوب در در افزایش بی سابقه تولید نفت سبب روسیاهی دشمنان شد.

وی افزود: تدبیر و تلاش کارکنان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب سبب سربلندی نظام اسلامی و رونق اقتصادی کشور شد و به همین دلیل از این عزیزان قدردانی می‌کنم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت:اقدام وزارت نفت در تشکیل قرارگاه فرهنگی در این وزارت و شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب اقدامی مناسب است که می تواند منجر به تقویت اعتقادی و دینی کارکنان این خانواده بزرگ می‌شود.

وی افزود: باید روحیه فداکاری و ایثار را همانند دوران انقلاب در میان کارکنان وزارت نفت زنده نگه داشت؛ این روحیه در دوزان انقلاب با محوریت روحانیت مبارز بود و امروز نیز باید با همان روحیه ادامه یابد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به نقش روحانیت گفت: روحانیت مبارز و انقلابی در دروان انقلاب با ارتباط با بدنه متدین کارکنان نفت سبب ایجاد روحیه ایثار و فداکاری در این مجموعه مهم شدند.

آیت الله جزایری با اشاره به انتصاب حجت الاسلام والمسلمین رضا حیدری گفت: ایشان از اساتید و روحانیون فاضل حوزه علمیه است که انتصاب وی می‌تواند سبب تحولات مثبتی در این حوزه شود.

https://hoorkhabar.ir/617267کپی شد!
80