باز شدن درب تنها استخر رامهرمز

هورنیوز – چند هفته پیش بود که استخر رامهرمز با حضور استاندار خوزستان ربان قرمز خود را پاره کرد اما مسائل واگذاری این پروژه به بخش خصوصی انجام  نشد و این موضوع باعث شد که همچنان استخر در تعطیلی به سر ببرد تا اینکه اول این هفته خبر از شروع به کار کردن این استخر به گوش رسید.

در همین رابطه رئیس اداره ورزش و جوانان رامهرمز اظهار کرد: گرچه استخر غدیر هم اینک پذیرای شناگران است اما مسائل مربوط به واگذاری این پروژه به بخش خصوصی هنوز صورت نگرفته و پیمانکاری از طرف استان به ما معرفی نشده است.

ناصر ربانی در ادامه با اشاره به گستردگی سیستم های سخت افزاری هر استخر استاندارد افزود: از آنجایی که تا واگذاری به بخش خصوصی زمان می گذرد و جوانان هم منتظر استفاده از استخر بودند طبق هماهنگی های صورت گرفته با اداره کل ورزش و جوانان استان و ادارات مربوطه در شهرستان  با مسئولیت خودمان درب استخر را به روی همشهریان باز کردیم.

وی با توجه به متعارف بودن هزینه هفت هزارتومانی بلیط هر نوبت یک ساعت و ۱۵دقیقه ای تصریح کرد: استخر غدیر نواقصی دارد که تمام تلاش خود را می کنیم با همین درآمد حاصله هر چه زودتر این مشکلات را برطرف کنیم و شرایط حضور بانوان را در آینده نزدیک فراهم کنیم.

ربانی در پایان گفت: استخر غدیر از ساعت ۹صبح تا  ۱۳ و از ساعت ۱۶ تا ۲۱ شب بروی عموم مردم باز است.

https://hoorkhabar.ir/617207کپی شد!
131