انصراف سه تن از کاندیداهای انتخابات مجلس در خوزستان

به گزارش هورنیوز ؛ صبح امروز پس از آغاز زمان یکه هفته ای تبلیغات دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، دو تن از نامزدهای انتخابات در خوزستان انصراف دادند.

گفتنی است کوروش جهانگیری باورصاد از حوزه انتخابیه اهواز و عبدالحسین عفت نژاد محبی از حوزه انتخابیه رامهرمز از ادامه فعالیت در انتخابات مجلس شورای اسلامی انصراف دادند.

بیانیه کوروش جهانگیری باورصاد:

اینجانب کورش جهانگیری باورصاد با توجه به تفکر و خرد جمعی و با نظر گروه هایی از هم تباران و اصلاح طلبان وارد عرصه انتخابات شدم تا چنانچه این اندیشه ی جمعی مرا در شرایط انتخاب تشخیص دادند، در جهت تأمین اهداف اجتماعی و نگرش تفکر محور و مردم محور و شیوه های اخلاق مدارانه حرکت نمایم.

لذا با توجه به نظر شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان استان خوزستان و قرار نگرفتن اینجانب در لیست اصلاح طلبان خوزستان و ضمن احترام و تمکین به رأی آنان انصراف خود را از شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه شهرستان اهواز اعلام و برای اصلاح طلبان واقعی در استان خوزستان آرزوی موفقیت می نمایم.

فرصت را مغتنم شمرده از همه ی هم تباران عزیز و دوستان هم فکر با قومیت های مختلف که در این مدت مرا یاری کردند و به بنده لطف و محبت داشتند تشکر کنم و حلالیت بطلبم و همه را به شرکت در انتخابات دعوت نمایم.

برادر کوچک شما – کورش جهانگیری باورصاد – اهواز

بیانیه دکتر عبدالحسین عفت نژاد محبی خطاب به فرماندار رامهرمز:

باتشکر از هیئت محترم اجرایی و هیئت محترم نظارت شهرستان و استان و همچنین شورای محترم نگهبان نظام مقدس جمهوری اسلامی و سلامتی رهبر فرزانه حضرت امام خامنه ای دامت برکاته که این بنده سراپا تقصیر را منت گذاشتند و مورد لطف و تفقد عالمانه قرار دادند، تشکر و قدر دانی می نماییم.

عزت و سربلندی شما را از ایزد منان خواستارم با توجه به این که بنده جناب آقای دکتر شمس اله بهمئی را بدلیل تعهداتش به نظام ولایی، اخلاق حسنه، صداقت و پاکی، سالم بودن در عرصه های مختلف می دانم و امیدوارم که در دوره آینده انشالله با تجربه هایی که کسب نموده اند، تحولات اساسی برای مردم و نظام مقدسمان را در شهرستان های رامهرمز و رامشیر به وجود می آورند.

به حمات از ایشان از کاندیداتوری خودم استعفا می دهم.

برای موفقیت این ایثارگر دفاع مقدس و شما آروزی موفقیت دارم.

ومن الله التوفیق – عبدالحسن عفت نژاد محبی

 

گفتنی است صبح امروز (۳۰ بهمن) حمید لویمی از حوزه انتخابیه شوش از کاندیداتوری انتخابات مجلس انصراف داد.

https://hoorkhabar.ir/596892کپی شد!
151