مؤسسه خیریه همدلان خوزستان شروع به فعالیت کرد

 سهراب کیانپور مدیر عامل مؤسسه ضمن خوش آمد به مدعوین محترم به ارائه اهداف و رزومه مؤسسه از زمان تاسیس تا به امروز و افتتاح رسمی پرداخت که شامل عضو گیری مؤسسه در حدود ۱۱ هزار عضو در سطح استان و همینطور شناسایی و تحت پوشش قرار دادن ۱۴۰۰ نفر از نیازمندان استان توسط موسسه همدلان خوزستان خبر دادند .

کیانپور افزود : امید است  با تلاش جمعی و خالصانه بتوانیم علاوه بر کمک و تحت پوشش بردن نیازمندان در زمینه های اجتماعی ، عمرانی و فرهنگی و همینطور کارآفرینی و اشتغال برای جوانان استان گام های بلندی برداشته و مددرسان تعدادی از هم استانی های عزیزمان باشیم .

 دکتر پیام  قائم مقام موسسه و استاد دانشگاه از اهداف فرهنگی و همچنین پروژه پژوهشی در دست اقدام موسسه بنام : دانشنامه ” قرآن و قرآن پژوهی در خوزستان” که با کمک ۱۶ تن از اساتید دانشگاه در حال انجام است نام بردند .

در ادامه مدعوین حاضر در نشست و همچنین معاونت هنری موسسه مهندس جعفری به ارایه راهکار و روش های حمایتی و راهبردی و هم اندیشی  در خصوص آینده ی موسسه پرداختند .

در پایان  پیمان نجف پور ” سخنگو ” و ”’ معاونت رسانه ای ” مؤسسه ضمن تشکر و قدردانی از حضور و تشریف فرمایی مدعوین محترم و ارائه جامع اهداف و چشم انداز آینده ی موسسه به جمع بندی راهکارهای عنوان شده در جلسه پرداختند .

نجف پور همچنین عنوان کرد :  موسسه همدلان  فقط در انتظار حمایت مسئولین و خیرین نخواهد ماند و با همت و پشتکار و عزم راسخ اعضای مؤسسه تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم در راه اهداف یاد شده گام های بلندی برداشته و مددرسان خانواده های نیازمند و کم بضاعت و بخصوص جوانان استان محروممان باشیم که قطعاً چنین خواهد شد .

 

https://hoorkhabar.ir/577403کپی شد!
147