رشد قابل توجه ارزش صادرات کالا از گمرکات خوزستان

صادرات کالاهای غیر نفتی گمرکات خوزستان در یک ماهه ۹۴ به وزن ۸۸۳ هزار و ۸۶۲ تن و به ارزش ۱۷ هزار و ۵۹۱ میلیارد ریال معادل ۶۲۸ میلیون و ۲۵۰ هزار دلار بوده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر وزنی ۳ درصد کاهش و از نظر ارزشی ۹۹ درصد افزایش داشته است.

میزان صادرات به کشور عراق از طریق گمرکات استان و سایر گمرکات کشور در یک ماهه گذشته ۳۷۲ هزار تن و به ارزش ۸۵ میلیون و ۲۰۹ هزار دلار بوده است که این میزان صادرات نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر وزنی ۶۰ درصد کاهش و از نظر ارزشی ۲۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

در فروردین ماه ۹۴ تعداد ۳۲۱ بسته پستی به وزن ۹۵۲ کیلوگرم و به ارزش ۲۹۴ میلیون و ۶۴ هزار ریال صادر شده است که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر وزنی ۸ درصد کاهش و از نظر ارزشی ۲۱ درصد کاهش داشته است.

واردات گمرکات خوزستان در یک ماه گذشته به وزن یک میلیون و ۱۶۵ هزار تن و به ارزش ۱۲ هزار و ۵۹۴ میلیارد ریال معادل ۴۴۹ میلیون و ۸۱۶ هزار دلار بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر وزنی ۴ درصد کاهش و از نظر ارزشی ۲۴ درصد کاهش یافته است.

در فروردین ماه امسال ۵۶۱ بسته پستی به وزن یک تن و ۱۸۸ کیلوگرم و به ارزش ۵۸۲ میلیون و ۹۵۲ هزار ریال وارد شده است که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از نظر وزنی ۲ درصد افزایش و از نظر ارزشی ۲۱ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

https://hoorkhabar.ir/569313کپی شد!
63