جشن پدران آسمانی در اهواز برگزار می‌شود

معاون ارتباطات فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: جشن پدران آسمانی به مناسبت میلاد امام علی(ع) و روز پدر برگزار می شود.

به گزارش هورنیوز و به نقل از «ایثار» مراسم جشن پدران آسمانی شامگاه شب گذشته دهم اردیبهشت ماه در شهرستان میاندرود برگزار شد.

در این مراسم عباسعلی رضایی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران اظهار داشت: رزمندگان، ایثارگران و شهدای ارزشمند ما در آن دوران حماسه و ایثار عزت و اقتدار و سربلندی را برای کشورمان به ارمغان آوردند.

وی از فرزاندان شاهد و ایثارگر استان به ‌عنوان جوانان نخبه این مرزو بوم یاد کرد و گفت: شما فرزندان باید ادامه دهنده راه شهدا و پدران خود باشید.

رضایی خطاب به فرزندان شاهد، گفت: قدر محبت و مهربانی مادران خود را بدانید چرا که آنها برای شما مادری و پدری کردند. مادران و همسران گران‌قدر شهدا در صبوری، استقامت، پایداری و تحمل مصیبت‌ها، حضرت ام‌البنین (س) را الگوی خود قرار دادند.

رضایی گفت: پدران شما در هشت سال دفاع مقدس در مناطق عملیاتی با شجاعت توانستند افتخار بیافرینند و با استقامت در برابر دشمن ایستادگی کرده و اجازه ندادند خاک این نظام مقدس جمهوری اسلامی در تصرف دشمن بماند.

وی با بیان اینکه ماه‌ رجب ماه بندگی و عبودیت خداوند متعال است، تصریح کرد: پدران شما از ماه‌های رجب، شعبان و رمضان درس گرفتند و برای دفاع از کیان انقلاب اسلامی به جبهه‌های حق علیه باطل رفتند و جان خود را برای این مملکت از دست دادند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران افزود: اگر بخواهیم انقلاب ما پایدار و استمرار داشته باشد باید به فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج کنیم تا جوانان ما با این فرهنگ آشنا شوند.

در پایان این مراسم از خانواده‌های شهدا با اهدای لوح و جوایز تقدیر شد.

لازم بذکر است که همزمان با میلاد باسعادت امیر مومنان حضرت علی(ع) مراسم جشن پدران آسمانی در شهرهای مختلف استان مازندران برگزار شد.

https://hoorkhabar.ir/569099کپی شد!
96
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.