مصدومان حوادث رانندگی در نوروز رایگان درمان می‌شوند

حمیدرضا آرتی با تبریک سال نو، اظهار امیدواری کرد: در سال جدید هموطنان ما در رانندگی احتیاط بیشتری را لحاظ کرده تا کمترین مصدوم به این بیمارستان انتقال یابد.

وی افزود: بیمارستان گلستان اهواز به عنوان مرکز ارجاع بیماران بدحال و آسیب‌دیدگی‌های مغزی و نخاعی در استان، آمادگی کامل برای پذیرش و درمان بیماران و مصدومان را دارد.

آرتی در ادامه گفت: در تمامی شیفت‌ها در بیمارستان گلستان، مدیر کشیک، پزشک مسئول فنّی اورژانس، متخصصین طبّ اورژانس، ناظران پرستاری و کار‌شناسان روان‌شناسی بالینی به منظور رسیدگی به شکایات، انتقادات و رفع آن‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن حضور دارند و کادر درمانی در این بیمارستان آمادۀ ارائه بهترین خدمات ممکن به بیماران است.

وی ضمن خیر مقدم به میهمانان نوروزی و زائران سرزمین نور گفت: ارائه خدمات درمانی به کاروان‌های راهیان نور و مصدومان تصادفات بصورت رایگان انجام می‌گردد.

رئیس بیمارستان گلستان اهواز، گفت: سامانۀ پیامکی ۳۰۰۰۷۲۰۱۶، پست الکترونیک golestanhospital@ajums. ac. ir آمادۀ دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادهای مراجعین محترم است و کار‌شناسان روان‌شناسی و رسیدگی به شکایات مستقر در اورژانس بیمارستان گلستان، بصورت شبانه روز از بیماران و همراهان بیماران نظرسنجی به عمل می‌آورند، همچنین مشکلات مربوط به درمان بیماران را نیز پزشک مسئول فنّی اورژانس و ناظر پرستاری حل و فصل می‌کنند.

 آرتی در ادامه تصریح کرد: مجتمع اورژانس بیمارستان گلستان اهواز به عنوان مجهز‌ترین و بزرگ‌ترین اورژانس استان، از هفت بخشِ اورژانس عمومی، جراحی، داخلی، کودکان، قلب، روانپزشکی و ارتوپدی تشکیل شده است تا خدمات بصورت تخصصی و مطلوب به بیماران ارائه شود.

وی با بیان اینکه برنامه ملاقات در بیمارستان گلستان روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و جمعه از ساعت ۱۶ الی ۱۷است، خاطرنشان کرد: ما از مراجعان محترم انتظار داریم تا در هنگام درمان بیماران از توقف بی‌مورد و نابجا بر بالین آن‌ها خودداری کرده و صرفاً مطابق برنامه و ساعت ملاقات به عیادت بیماران بیایند.

رییس بیمارستان گلستان اهواز اظهار کرد: بیمارستان گلستان، مجهز‌ترین مرکز تصویربرداری جنوب غرب کشور به شمار می‌آید و با دارا بودن یک دستگاه‌ام. آر. آی، دو دستگاه سی.تی.اسکن، ۶ دستگاه رادیولوژی، یک دستگاه پزشکی هسته‌ای و دو دستگاه آنژیوگرافی به بیماران خدمات ارائه می‌کند.

وی همچنین از فعال بودن واحدهای پاراکلینیکی مرتبط با اورژانس خبر داد و گفت: مرکز پرتودرمانی بیمارستان گلستان با سه دستگاه فعال شتاب دهنده، به عنوان تنها مرکز درمان بیماران مبتلا به سرطان در جنوب و جنوب غرب کشور در ایام نوروز به درمان این بیماران خواهد پرداخت.

آرتی با اشاره به افزایش آمار مراجعان بیمارستان گلستان اهواز پس اجرایی شدن بندهای طرح تحول نظام سلامت گفت: این آمار بین ۳۰ تا ۵۰ درصد افزایش یافته است و این باعث افزایش حجم کاری در این مرکز و در عین حال رضایت مراجعین شده است.

 

https://hoorkhabar.ir/566467کپی شد!
77