آغاز طرح نوروزی پلیس راه خوزستان از هفته آینده

سرهنگ قاسم قدرتی اظهار کرد: اجرای طرح نوروزی پلیس راه در جاده های بیرون شهری سراسر استان خوزستان تا ۱۵ فروردین ماه ۹۴ ادامه خواهد داشت. برای عملکرد بهتر در مقایسه با سال گذشته، امسال ۱۵ درصد به توان و تجهیزات تیمهای حاضر در طرح نوروزی افزوده می شود‏.

وی ادامه داد: در ایام نوروز محدودیتهای ترافیکی در سه بخش زمانی، مکانی و خودرویی اعمال خواهد شد و در برخی جاده ها، تردد بعضی وسایل نقلیه مانند کامیون، تریلی و اتوبوس در برخی ساعات ممنوع است. جزئیات محدودیتهای ترافیکی متعاقباً اعلام می شود.

رئیس پلیس راه خوزستان افزود: در کنار طرحهایی که برای تنبیه رانندگان متخلف در نظر گرفته شده است، تصمیمات تشویقی نیز اتخاذ می شود که جزئیات این سیاستها پس از تصویب و گذراندن مراحل مربوط، به آگاهی همگان می رسد.

قدرتی اظهار کرد: استفاده از ظرفیتهای مردمی به عنوان بازرسان نامحسوس در سطح جاده ها یکی دیگر از اقدامات پلیس راه در طرح نوروزی است که در جهت شناسایی متخلفان و پیشگیری وقایع حوادث ناگوار رانندگی در جاده ها در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: همچنین در این طرح با اعزام مأموران با لباس مبدل در وسایل نقلیه مسافربری، اقدامات رانندگان وسایل نقلیه مسافربری حین رانندگی، رصد می شود.

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: دستگاه های امدادی همچون پلیس، فوریتها پزشکی، هلال احمر، اداره راه و شهرسازی، پایانه ها و حمل و نقل و امداد خودرو در طول اجرای طرح حضور پررنگ و هماهنگ در عملیات خواهد داشت.

https://hoorkhabar.ir/565853کپی شد!
55