بازدید ۴ هزار دانش‌آموز خوزستانی از دانشگاه شهیدچمران در هفته پژوهش

در هفته پژوهش و فناوری امسال بیش از ۴ هزار نفر از دانش‌آموزان خوزستانی از بخش‌های مختلف دانشگاه شهیدچمران اهواز دیدن کردند.

در هفته پژوهش و فناوری یک روز با عنوان روز پژوهش، فناوری و دیپلماسی علمی (روز دانشگاه با درهای باز) نام‌گذاری شده، که درهای دانشگاه شهیدچمران اهواز در این روز به‌روی همگان گشوده می‌شود.

امسال در این روز دانش‌آموزان از موزه علم‌و‌طبیعت، دانشکده‌ علوم‌پایه، دانشکده دام‌پزشکی، نمایشگاه گل ‌و گیاه‏ دانشکده ادبیات و علوم‌انسانی، اداره چاپ و انتشارات، دانشکده کشاورزی، دانشکده مهندسی علوم‌آب، آزمایشگاه مرکزی، دانشکده مهندسی و کتابخانه مرکزی دانشگاه شهیدچمران بازدید کردند.

موزه علم و طبیعت دانشگاه شهیدچمران اهواز یکی از موزه‌های بزرگ تاریخ‌طبیعی و حیات‌وحش کشور به‌شمار می‌رود که بازگو‌ کننده تنوع ژنتیکی و زیستی گونه‌های مختلف جانوری است و هدف از بازدید از این محل، در کنار جنبه سرگرمی و تفریحی آن، ارتقا آگاهی‌های زیست محیطی بازدیدکنندگان است.

در هفته پژوهش و فناوری امسال روز دانشگاه با درهای باز (‌open day) با همکاری روابط عمومی دانشگاه شهیدچمران اهواز و تعدادی از دانشجویان دانشگاه به‌عنوان راهنما برگزار شد که در این روز دانش‌آموزان با هماهنگی مدارس از بخش‌های مختلف این دانشگاه بازدید کردند.

https://hoorkhabar.ir/521656کپی شد!
65
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.