رییس اداره ورزش و جوانان اهواز: هیات‌ها اسپانسر جذب کنند

رییس اداره ورزش و جوانان اهواز با ارائه اهداف و خط‌مشی‌های این اداره از هیات‌های ورزشی اهواز خواست تا اسپانسر جذب کنند.  

محمدرضا بصیری در اولین جلسه اداره ورزش و جوانان اهواز با هیات‌های ورزشی این شهرستان که روز گذشته (سه‌شنبه) در محل این اداره برگزار شد، ضمن ارائه اهداف و خط‌مشی‌های این اداره، هدف اصلی خود را ایجاد نشاط و بسط فرهنگ شاد زیستن در بین مردم اهواز دانست و اظهارکرد: روسای هیات‌های ورزشی اهواز باید اسپانسر و سرمایه‌گذار جذب کنند.

وی ادامه‌داد: روسای هیات‌های شهرستان اهواز باید ضمن حفظ استقلال خود، با روسای هیات‌های استانی تعامل و همکاری خوبی داشته باشند.

رییس اداره ورزش و جوانان اهواز بیان‌کرد: ما طرح‌های خوبی جهت رفاه حال مردم اهواز به ویژه جوانان به شهرداری ارائه داده‌ایم و شهرداری نیز در این زمینه همکاری خوبی با ما داشته است.

وی عنوان‌کرد: ما برنامه‌های بسیار جامعی برای سال آینده در نظر داریم که امیدوارم با همدلی تمام همکاران این برنامه‌ها به بهترین نحو انجام شود.

بصیری معرفی نخبگان و قهرمانان ملی اهواز را از جمله برنامه‌های آینده خود دانست و گفت: بیمه ورزشی ورزشکاران نیز از دیگر برنامه‌های آینده اداره ورزش و جوانان اهواز است.

وی در پایان شناسنامه‌دار کردن ورزشکاران در تمام رده‌های سنی و رشته‌ها را از دیگر برنامه‌های سال آینده اداره ورزش و جوانان اهواز برشمرد.

https://hoorkhabar.ir/505754کپی شد!
48
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.