فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ قهرمانی فولاد را تبریک گفتند

فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر کشور با صدور بیانیه ای قهرمانی تیم فوتبال فولاد را در سیزدهمین دوره لیگ برتر تبریک گفتند.

فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر، قهرمانی فولاد خوزستان در سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران و صعود مستقیم باشگاه‌های نفت مسجد سلیمان و پدیده مشهد به لیگ برتر ۹۳ ـ ۹۴ را تبریک گفت.

متن پیام فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر به شرح زیر است:

دومین قهرمانی باشگاه فولاد خوزستان در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران که نشان از تلاش و همت مجموعه باشگاه فرهنگی و ورزشی فولاد خوزستان است را به مردم فوتبال‌دوست و پرشور استان خوزستان، کادر مدیریتی و فنی، بازیکنان و همه هواداران این باشگاه تبریک می‌گوئیم.

بر همگان واضح است که باشگاه فولاد خوزستان در سال فشرده فوتبال ایران پیش از مسابقات جام جهانی، با تلاش و همت بازیکنانش به قهرمانی لیگ برتر رسید و با تدبیر کادر فنی و مدیریتی توانست افتخار بزرگی برای این باشگاه و استان خوزستان کسب کند.

فدراسیون فوتبال ایران و سازمان لیگ برتر، بار دیگر این موفقیت را به همه دست‌اندرکاران و همه کسانی که در این قهرمانی سهم داشته‌اند، تبریک می‌گوید و ضمن تبریک به تیم‌های نفت مسجد سلیمان و پدیده مشهد، برای آنها در فصل آینده لیگ برتر فوتبال ایران آرزوی موفقیت می‌کند.

https://hoorkhabar.ir/4865کپی شد!
86
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.