توزیع ۱۰۰ هزار نقشه و برورشور بین مهمانان نوروزی خوزستان

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر خوزستان از توزیع ۱۰۰ هزار نسخه نقشه و بروشور بین مهمانان نوروزی استان خوزستان خبر داد و گفت: امسال در بخش نقشه و بروشور در خوزستان شاهد تحولی اساسی بوده‌ایم.

افشین حیدری ضمن تبریک سال نو اظهار داشت: توزیع نقشه و بروشور در راهنمایی و معرفی سایت‌‌های تاریخی در هر استانی تاثیر مستقیم دارد و در سال‌جاری در خوزستان شاهد تحولی اساسی در این بخش بوده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه در سال‌جاری در این بخش از بخش خصوصی استفاده شد، گفت: در سال‌جاری تلاش شده است تا از توانمندی بخش خصوصی در خوزستان استفاده شود و در این زمینه بسیار موفق ظاهر شده‌ایم.

حیدری با اشاره به توزیع بخشی از این بروشورها بین مردم افزود: تاکنون ۱۰۰ هزار نسخه از بروشورهای چاپ شده بین گردشگران خوزستان توزیع شده است.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر خوزستان تاکید کرد: توزیع بروشورها و نقشه‌های گردشگران در مبادی ورودی استان خوزستان و شهرهای تاریخی در حال انجام است و مشکلی از نظر تعداد بروشور وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه محدودیتی در توزیع بروشورهای چاپ شده وجود ندارد، افزود: اصلی‌ترین بخش در نشر بروشور نظارت بر توزیع مناسب است و به این دلیل تلاش می‌کنیم تا بروشورهای چاپ شده به دلیل اینکه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند به صورت مناسب توزیع شوند.

حیدری افزود: توزیع مناسب اقلام تبلیغاتی در ایام نوروز برعهده پایگاه‌های برپا شده هلال احمر در مبادی ورودی شهرهاست و در این زمینه از این فعالان و تلاشگران تشکر می‌کنم.

https://hoorkhabar.ir/2917کپی شد!
146
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.