تجدید میثاق کارکنان میراث فرهنگی خوزستان با شهدا

در نخستین روز از هفته دولت کارکنان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان با حضور در گلزار شهدای اهواز با سفرکردگان دفاع از مرز و بوم اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، در این مراسم که همزمان با نخستین روز هفته دولت با نام «روز ارزش‌های اسلامی و هویت ملی» اجرا شد قائم مقام اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان اظهار کرد: حضور در گلزار شهدا نماد هماهنگ کردن مسیر حرکت موجود با آرمان‌های شهدا است.

فریدون بیگدلی خاطرنشان کرد: شهدا در دفاع جانانه خود از مرز و بوم ایران اسلامی شیرین‌ترین داشته خود را یعنی جان شریف‌شان را در طبق اخلاص گذاشتند و به این دلیل همراهی با آرمان‌های آنها اصلی‌ترین وظیفه و مهمترین مساله‌ای است که امروز بر عهده ما است و باید در انجام این وظیفه کوشا باشیم.

وی شهید رجایی و باهنر را مصداق کامل خلوص در کار جهادی برای مردم معرفی کرد و گفت: باید همه تلاش کنند تا در امور اداری و خدمت کردن به مردم مانند شهید رجایی و باهنر گام برداریم و خلوص فعالیت برای مردم این دو شهید بزرگوار باعث شده است که این دو دولتمرد شهید در تاریخ معاصر ایران اسلامی به اسوه تبدیل شوند.

بیگدلی تاکید کرد: هفته دولت تنها نمادی برای توجه به شخصیت این دو شهید بزرگ است و باید در راستای اتکا به آرمان‌های شهدا و اطاعت از رهبری معظم انقلاب در راستای پیشبرد نظام در رسیدن به اهداف عالیه خود تلاش کنیم و در این بین تجدید میثاق با شهدا و امام شهیدان تاثیر زیادی در این مسیر دارد.

https://hoorkhabar.ir/231227کپی شد!
77
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.