معاون استاندار: کار در شهر اهواز با امکانات محدود، دشوار است

معاون توسعه منابع انسانی استانداری خوزستان گفت: کسب درآمد در این استان و سرمایه گذاری و هزینه این پول ها در خارج از استان توسط عده ای، ظلم بزرگی به مردمی است که در اینجا زندگی می کنند.

علی عماد در آیین کلنگ زنی ۸ پروژه عمرانی در مناطق محروم که امروز، پنج شنبه، ۱۸ اردیبهشت ماه، در کوی عین ۲ از منطقه ۶ شهرداری اهواز، با حضور مسئولان و مردم منطقه برگزار شد، اظهارکرد: مهاجرت های گسترده مردم از نقاط مختلف استان و کشور به کلانشهر اهواز، موجب شد این شهر وسعت زیادی پیدا کند و حاشیه نشینی نیز افزایش یابد.

وی ادامه داد: حاشیه نشینی از حدود سی و چند سال پیش در اهواز شروع شد و همچنان ادامه دارد و نکته قابل توجه اینجاست که خدمات رسانی به این گستره وسیع، تنها و تنها در توان شهرداری و شورای شهر نیست بلکه همت بزرگ و تلاش مضاعف نیاز دارد و به استناد نام گذاری امسال، یک مدیریت جهادی می طلبد. مدیریتی که وقت نشناسد، شجاع باشد، توانمند در تصمیم باشد، در اعطای شرایط تصمیم خوبی بگیرید، خوب در آمد کسب کند و بر هزینه کرد درآمدها هم نظارت عالیه داشته باشد.

معاون توسعه منابع نیروی انسانی استانداری خوزستان افزود: امروز خوشبختانه مدیریت جهادی هم در شورای شهر اهواز و هم در شهرداری وجود دارد. کار در شهر اهواز با امکانات محدود سخت و دشوار است، اینجا کمک، همت و تلاش همه مردم را برای یاری شهرداری می طلبد.

عماد افزود: کسانی که از این استان کسب درآمد می کنند و سرمایه خود را در خارج از استان هزینه می کنند، در واقع باید در پروژه های شهرداری اهواز سرمایه گذاری کنند تا یاری گر شهرداری در رسیدگی به مشکلات مردم حاشیه شهرها که در محرومیت شدیدی زندگی می کنند، باشند.

وی عنوان کرد: مزیت بزرگی که در خوزستان هست، وجود یک مدیریت آگاه، روشن، سالم و دلسوز مردم و علاقمند به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری و همچنین وجود عالمی اندیشمند حضرت آیت الله موسوی جزایری در این استان است. این یک نقطه قوتی است که در این سال ها از این مزیت ها و فرصت های موجود در جهت خدمت بیشتر به استفاده کنیم.

معاون توسعه منابع انسانی استانداری خوزستان ابراز امیدواری کرد: با وحدت، همدلی و وحدت رویه در جمع مسئولان استان ایجاد می شود. لازم است در جهت تحقق نامگداری امسال که عزم ملی و مدیریت را می طلبد، تلاش کنیم و مشکلات مردم در مناطق محروم را رفع سازیم.

https://hoorkhabar.ir/22502کپی شد!
119
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.