تعلیق فعالیت‌های سازمان منطقه آزاد اروند شایعه است

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند ضمن تاکید بر تداوم سرمایه‌گذاری‌های کلان در منطقه، به تعلیق افتادن فعالیت‌های سازمان منطقه آزاد اروند و مطالب مشابه را شایعه‌ای بی‌اساس خواند.

سید علی موسوی اظهار کرد: متوقف شدن یا به تعلیق افتادن فعالیت‌های سازمان منطقه آزاد اروند شایعه‌ای بیش نیست.

وی اضافه کرد: هیأت دولت، مدیرعامل و هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد به طور جدی پیشرفت کار در منطقه آزاد اروند را پیگیری می‌کنند.

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند با تاکید بر تعامل سازمان منطقه آزاد اروند با سازمان توسعه تجارت در راستای توسعه اقتصادی و سرمایه‌گذاری، گفت: خوشبختانه همکاری و تعامل خوبی با سازمان توسعه تجارت داریم و در مدت اخیر جلسات متعددی را نیز با این سازمان و کشورهای مختلف داشتیم.

وی در ادامه از دعوت از سفیر کشور کویت برای بازدید از منطقه اروند خبر داد و عنوان کرد: سفیر کویت در ایران را به منطقه اروند دعوت کرده‌ایم تا از نزدیک از منطقه دیدن و زمینه سرمایه‌گذاری را فراهم سازد.

موسوی اضافه کرد: دعوت از سفیر کویت برای سفر به منطقه اروند با این هدف بوده تا از نزدیک با ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل منطقه آشنا شود.

وی به سرمایه گذاری‌های انجام شده در خرمشهر اشاره کرد و افزود: در حال حاضر در شلمچه و شهرک صنعتی خرمشهر پروژه‌های بزرگی در حال راه‌اندازی است و برای سرمایه‌گذاری‌های دیگر در زمینه‌های مختلف نیز برنامه‌ریزی می‌شود.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند در پایان خاطرنشان کرد: فعالیت‌های این سازمان با جدیت دنبال می‌شود و در آینده‌ای نزدیک برای مردم خرمشهر و آبادان حامل خبرهای بسیار خوشی خواهیم بود.

https://hoorkhabar.ir/173283کپی شد!
138
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.