استاندار خوزستان: قهرمانی فقط در مدال گرفتن نیست/خوزستان نیازمند پارلمان ورزشی است

استاندار خوزستان گفت: علاوه بر شورای ورزشی باید دارای پارلمان ورزشی در استان باشیم و برای این کار به یک برنامه منسجم‌تر نیازمندیم.

عبدالحسن مقتدایی در نشست شورای ورزش استان اظهار داشت: قهرمانی در آن نیست که کسی فقط وزنه بزند و مدال بگیرد چرا که خیلی‌ها آمدند و رفتند و مدال‌های بسیار گرفتند و نامی از آنها باقی نماند لذا باید به دنبال خلاقیت و پهلوانی باشیم.

استاندار خوزستان عنوان کرد: در این جلسه قرار نیست که تمام مشکلات ورزش استان برطرف شود و انتظار می‌رود که این‌گونه جلسات مدون‌تر و با برنامه‌ریزی بهتر برگزار شود تا به نتیجه برسد.

وی تحول ورزش استان را در گرو برنامه‌ریزی دقیق و محوری دانست و گفت: در حال حاضر به جز در چارچوب ملی و قانونی نمی‌توانیم برای هیچ یک از ورزشکاران کاری انجام دهیم.

مبتدایی گفت: بخشی از وظایف ملی و حقوقی ورزشکاران باید به صورت ملی حل شود اما نسبت به بخشی از وظایف که مرتبط به درون استان بوده توجه ویژه‌ای داریم و اگر در یکی از ادارات نسبت به ورزش بی‌توجهی شود با آن برخورد می‌کنیم.

وی اولین ویژگی یک قهرمان را شکننده نبودن آن دانست و افزود: رزمندگان دفاع مقدس نمونه بارز قهرمان واقعی هستند و باید به آنها افتخار کرد.

استاندار خوزستان عنوان کرد: مسائل درون استان و حمایت از تیم‌های ورزشی جزو برنامه‌های ما است، ما یک برنامه کاری برای خود ترسیم کردیم و طبق آن پیش می‌رویم.

وی ادامه داد: تا آنجا که ممکن است در حد بضاعت خود برای ورزش استان کار می‌کنیم اما باید مسائل را با منطق برطرف کنیم و چیزی بیشتر از مدیر کل ورزش و جوانان استان نخواهیم.

مبتدایی گفت: شرکت‌ها به جای تیم‌داری اگر بتوانند هیئت‌داری کنند کار خیلی خوبی است و با این کار ورزشکاران نخبه دیگری نمایان خواهد شد.

استاندار خوزستان نخبه‌سازی و قهرمان‌پروری را جزو اولویت‌های ورزش استان دانست و افزود: برای ورزش استان برنامه داریم و خارج از آن کار نمی‌کنیم و برای این کار توجه بسیاری به نهاد آموزش و پرورش داریم.

https://hoorkhabar.ir/137587کپی شد!
124
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.