شهردار اهواز از آغاز زیباسازی و رونق تمام محلات کلان شهر اهواز خبر داد

شهردار اهواز از بازگشایی مسیر دسترسی کوی سید خلف از میدان شهید چمران این کلان شهر خبر داد و گفت: زیباسازی و رونق تمام محلات کلان شهر اهواز کلید خورده است.

سیدخلف موسوی عصر امروز در حاشیه بازدید از کوی سید خلف این کلان شهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: اولین و مهم‌ترین خواسته شهروندان ساکن در محدوده کوی سید خلف، بازگشایی مسیر دسترسی کوی سید خلف از میدان شهید چمران است که با همکاری و تلاش کارکنان شهرداری اهواز این پروژه تا ۲۶ اسفندماه سال جاری به اتمام خواهد رسید.

وی ادامه داد: همکاری خود ساکنان با مجموعه شهرداری، این ناحیه می‌تواند یکی از زیبا‌ترین مناطق شهر اهواز باشد و باعث تحول در بافت و رونق منطقه خواهد شد.

شهردار اهواز افزود: در جهت رونق و زیباسازی کوی سیدخلف، برنامه‌هایی در دست اقدام داریم که ان‌شاالله در بازدید میدانی که از این محل خواهیم داشت تمام قسمت‌هایی که نیاز به جدولگذاری، پیاده روسازی و رنگ آمیزی داشته باشند در اسرع وقت انجام خواهد شد.

وی عنوان کرد: همچنین خیابان‌های فاقد آسفالت به زودی آسفالت می‌شوند و درخواست‌های شهروندان ساکن در این منطقه جمع‌آوری گردیده که اولویت‌بندی خواهد شد و براساس الویت و اهمیت موضوع به ترتیب عملیاتی خواهند شد.

موسوی با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی دوره چهارم و مجموعه شهرداری اهواز مصمم هستند که تحولی بزرگ در زمینه خدمات رسانی به مردم اهواز ایجاد شود اظهار کرد: ما هیچ وظیفه‌ای غیر از خدمتگزاری بی‌منت به مردم اهواز نداریم و خادم مردم بودن را برای خودمان افتخار می‌دانیم.

وی تصریح کرد: امیدوارم در مجموعه شهرداری بتوانیم با همکاری و همدلی همه مردم شریف اهواز، در جهت زیباسازی و رونق تمام محلات این شهر بکوشیم و شهری آباد و ایده‌آل در خور لیاقت شهروندان اهواز داشته باشیم.

https://hoorkhabar.ir/1286کپی شد!
96