امام جمعه اندیمشک : وعده‌های آمریکا در برابر نظام ما هیچگاه عملی نخواهد شد

امام جمعه اندیمشک گفت: تهدید، تطمیع و وعده‌های آمریکا در برابر نظام مقدس ما هیچ‌گاه عملی نخواهد شد.

حجت‌الاسلام نعمت‌الله خدامی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر در جمع نمازگزاران اظهار کرد: رفتار آمریکا و قدرت‌های سلطه‌گر مانند رفتار شیطان است و تهدید، تطمیع و وعده‌هایی است که هیچگاه عملی نخواهد شد.

وی با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با مسئولان نظام و توصیه‌های معظم له به آنان تصریح کرد: اشاره ایشان به دو ابزار اصلی دشمن یعنی تهدید نظامی و تحریم در مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی، نشان دهنده این واقعیت است که آنان هنوز بعد از گذشت بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب، شناخت درست و صحیحی از ملت آگاه و بیدار ما پیدا نکرده‌اند.

امام جمعه اندیمشک اضافه کرد: اعتدال در اسلام به معنی این است که در مقابله با کفار ایستادگی کرده، در رفتار با یکدیگر با مهربانی، و امر به معروف و نهی از منکر را انجام دهیم.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به تقویت بنیان خانواده عنوان کرد: متاسفانه عدم توجه به دستورات دینی در اجتماع امروزی باعث بروز مشکلی به نام طلاق در خانواده‌ها شده که نتیجه‌اش فروپاشی کانون خانواده است.

خدامی، عدم تلاش در جهت استحکام مبانی خانواده و ایجاد گسست خانوادگی را از دلایل افزایش آمار طلاق در جامعه برشمرد و تصریح کرد: انجام رفتارهای زشت و نامناسب، عدم کنترل زبان و دخالت‌های خانواده‌ها، تهی شدن زندگی از احکام و مقررات دینی، بیکاری، اعتیاد و نبود تفاهم به دلیل همطراز نبودن مرد و زن و خانواده‌ها از دیگر دلایلی است که باعث می‌شود کانون و حریم امن خانواده تا مرز فروپاشی و طلاق پیش برود.

وی در پایان بیان کرد: باید تحقیق کرد که ریشه‌های طلاق در چه اموری نهفته است و اینکه این ریشه‌ها را با برنامه‌ریزی درست و اصولی از جامعه برطرف ساخت که در این راه ضرورت ورود همه دستگاه‌ها و نهادها احساس می‌شود.

https://hoorkhabar.ir/128304کپی شد!
145
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.