آغاز به کار نمایشگاه ضیافت اهواز از امروز

سرپرست بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از آغاز به‌کار نمایشگاه ضیافت اهواز ویژه ماه مبارک رمضان از امروز ۸ تیرماه خبرداد و گفت: این نمایشگاه با حضور ۴۰ غرفه در زمینی به مساحت ۸۲۰ مترمربع برگزار می‌شود.

 

ابوالقاسم کوره‌چینی اظهارکرد: در این نمایشگاه کالاهایی همچون مواد غذایی، پروتئینی، خرما، آجیل، خشکبار و مواد شوینده عرضه می‌شود.

وی افزود: در این نمایشگاه اقلام سهمیه‌ای تنظیم بازار، شامل مرغ، گوشت قرمز منجمد، شکر و برنج آرژانتینی در دسترس مردم قرار می‌گیرد.

کوره‌چینی عنوان‌کرد: قیمت عرضه هر کیلو مرغ منجمد در نمایشگاه ۵۹۰۰ تومان، گوشت قرمز منجمد وارداتی ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان و گوشت قرمز داخلی ۱۵ هزار و ۹۰۰ تومان، شکر کیلویی ۱۷۵۰ تومان و قیمت عرضه هر کیلو برنج در نمایشگاه ۲۶۰۰ تومان تعیین شده است.

وی ادامه‌داد: این نمایشگاه با حضور مراکز پخش، عمده‌فروشان، واحدهای تولیدی و بسته‌بندی استان برگزار می‌شود. همچنین علاوه بر این نمایشگاه، نمایشگاه دیگری تا پایان ماه مبارک رمضان با محوریت اصناف برگزار خواهد شد.

سرپرست بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: نمایشگاه فعلی تا یک هفته آینده در محل دائمی برگزاری نمایشگاه اهواز برپا خواهد بود و مردم می‌توانند از ساعت ۱۹ تا ۲۲:۳۰ هر شب از این نمایشگاه دیدن کنند.

https://hoorkhabar.ir/105568کپی شد!
163
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.