تعطیلی مدارس ۱۰ شهر خوزستان

هورنیوز – مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: مدارس شهرستانهای هویزه و دشت آزادگان در نوبت صبح و مدارس شهرستانهای اندیکا، خرمشهر، آبادان، ایذه و کارون در ۲ نوبت صبح و عصر به علت بارندگی شدید و آبگرفتگی معابر بر اساس اعلام مدیریت بحران شهرستانها امروز تعطیل اعلام شدند.

کوروش مودت ادامه داد : مدارس نوبت عصر پیش دبستانی و دبستان اهواز و شهرستان شادگان و شهرستان باوی شامل شیبان و دهستان عنافچه نیز امروز تعطیل است .
مدیرکل هواشناسی خوزستان هم با بیان اینکه این بارندگیها سبب آبگرفتگی معابر عمومی در شهرهای استان شده است گفت : بارندگی همچنان ادامه دارد و تا ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز میزان بارشها در ایذه ۴۳ میلیمتر، آبادان ۳۷، دهدز ۳۴، اهواز ۳۲، هندیجان ۲۹، لالی ۲۴، حسینیه و مسجدسلیمان ۲۳، شوشتر و گتوند ۱۸، رامهرمز ۱۵، امیدیه ۱۴، بستان ۱۳، دزفول ۱۲ و در شهرهای آغاجاری و ماهشهر ۱۰ میلیمتر بارندگی ثبت شده است.

محمد سبزه زاری افزود: بارشهای تا اویل وقت دوشنبه در استان تداوم خواهد داشت و پیش بینی می شود تا روز سه شنبه بارشهای پراکنده در برخی نقاط استان روی دهد .
وی ادامه داد : مه گرفتگی و کاهش دید افقی در روزهای آینده در سطح استان قابل انتظار خواهد بود.
در ۲۴ ساعت گذشته دهدز با حداقل ۴ درجه سانتیگراد سرد ترین و آغاجاری با حداکثر ۲۵ درجه سانتیگراد گرمترین نقاط استان گزارش شده اند.

https://hoorkhabar.ir/681986کپی شد!
80