هفته دفاع مقدس گرامی باد

هورنیوز دکتر اسدالله چراغی مدرس دانشگاه ؛ با پیروزی انقلاب شکوهمند و بی مانند اسلامی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی به خیال خود بر آن شدند تا به خاک سرزمین ما بتازند و با شکست انقلاب، پاره ای از این خاک پر گهر را به دندان بگیرند اما اتحاد زورگویان عالم و تجهیز مزدوران اجیر شده آنان و تاخت و تاز همه جانبه به ایران اسلامی طی ۸ سال جنگ نابرابر، نقشه های دشمنان انقلاب را  نقش بر آب و آنان را نا امید کرد.

ایران اسلامی با پشتوانه رهبری امام خمینی (ره) رهبر فرزانه انقلاب و با تکیه بر غیرت و دلاوری جوانان وطن با دست خالی در برابر مزدوران تا دندان مسلح استعمار ایستادگی کردند تا نشان دهند با تکیه بر ایمان می توانند در برابر هر متجاوزی ایستادگی کنند.

امروز نیز که استعمار دریافته است نمی تواند در برابر عزم ملت ایران و رهبری انقلاب اسلامی ایستادگی کند با دست و پا زدن های کودکانه و رقم زدن حوادثی مانند حمله تروریسی ۳۱ شهریور در اهواز اوج درمانگی خود را به نمایش گذاشت.

فرارسیدن هفته دفاع مقدس، این میراث ارزشمند تاریخ سرفراز کشور عزیزمان را گرامی می داریم و به افتخار همه دلاورمردانی که سینه های خود را سپربلای انقلاب اسلامی و این مرز پرگهر کردند می ایستیم.

https://hoorkhabar.ir/681022کپی شد!
66