امیدوارم اقدامات زیربنایی خوزستان الگویی برای سایر استان‌ها باشد

هورنیوزعلی مرادی در حاشیه مراسم اختتامیه مسابقات بین‌المللی وزنه‌برداری جام فجر اهواز در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: جا دارد از استاندار خوزستان و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و همچنین رییس هیات وزنه‌بردای استان بابت برگزاری این رقابت‌ها قدردانی کنم. با توجه به این که ۹ کشور به دلیل مشکلات دوپینگ نمی‌توانند در رویدادهای بین‌المللی شرکت کنند، ما تیم‌های دیگری را در این مسابقات داشتیم.

وی ادامه داد: با توجه به کارهای زیربنایی خوبی که طی سنوات گذشته در استان خوزستان صورت گرفته است، امروز می‌بینیم این موضوع در بدنه تیم ملی نیز تاثیر بسیار خوبی دارد و شاهد بودیم که تیم بومی این استان در رقابت های جام فجر مقام‌های خوبی را کسب کرد. جا دارد بابت این کار زیربنایی تبریک بگوییم و امیدوارم کارهای زیربنایی و اقدام توسعه‌ای خوزستان الگویی برای سایر استان‌ها باشد.

رییس فدراسیون وزنه‌برداری در خصوص برگزاری اردوی تیم ملی ایران در ماهشهر نیز خاطر نشان کرد: این اردو به نحو بسیار شایسته‌ای در حال برگزاری است. خود من از اردوی تیم ملی بازدید داشتم که قهرمانان عزیز ما از اردو بسیار راضی بودند.

وی با اشاره به تشکیل تیم وزنه برداری بانوان ایران نیز خاطرنشان کرد: در این رویداد که برگزار شد، برای اولین بار کارهای بسیار خوبی انجام شد و ما کلاس آموزشی برای بانوان نیز داشتیم و این وزنه برداران در بحث طراحی تمرین، آموزش‌های خوبی را دیدند. همچنین تعدادی از دختران خردسال در این مسابقات هنرنمایی داشتند.

https://hoorkhabar.ir/671531کپی شد!
77